شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۹
IOTC
چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۷۳۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

بازدید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از قابلیت‌های بندرگناوه در حوزه لجستیکی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به همراه معاون عمرانی استانداری بوشهر و مدیران ارشد استان از قابلیت‌های بندرگناوه در حوزه لجستیک شرکت های فعال در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی بازدید بعمل آوردند

بازدید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از قابلیت‌های بندرگناوه در حوزه لجستیکی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، امروز  چهارشنبه (17 آبان 1402) عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، به همراه محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر، صفری فرماندار گناوه، شکیبی نسب مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان، مرادزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان  و برخی مسئولان محلی با حضور در شهر گناوه از ظرفیت ها، توانمندی‌های عملیاتی و اسکله این بندر بازدید کردند.

 عباس غریبی در این بازدید اظهار داشت: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت کاملا فنی، تخصصی و عملیاتی از اهمیت ویژه ای در سطح وزارت نفت برخوردار است که عملیات دریافت، ذخیره سازی و صادرات نفت خام  و میعانات گازی کشور را بر عهده دارد. 

 مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به موقعیت استراتژیک بندر گناوه اشاره کرد و گفت: این بندر با توجه به بعد مسافتی 20 مایلی با جزیره خارگ از نگاه پدافند غیر عامل و پشتیبانی لجستیکی از جزیره خارگ دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

غریبی افزود: یکی از الزامات پدافند غیر عامل توجه به مبحث پشتیبیانی و تامین لجستیک مورد نظر در شرایط بحرانی در کمترین زمان ممکن است که این بندر شرایط لازم را برای این امر دارد.

وی تاکید کرد: ایجاد زیرساخت های لجستیکی و پشتیبانی و احداث اسکله های تخصصی و عملیاتی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی باعث کاهش هزینه های حمل و نقل، تقویت زیرساخت ها، کمک به توسعه و پیشرفت و اشتغال زایی خواهد شد.

گفتنی است در پایان، به صورت میدانی از اسکله و محل های جانمایی شده جهت ایجاد اسکله تدارکات کالا و ساختمان اداری بازدید صورت گرفت.

بازدید + گناوه + غریبی 1

بازدید + گناوه + غریبی 7

بازدید + گناوه + غریبی 2

بازدید + گناوه + غریبی 4

بازدید + گناوه + غریبی 3


بازدید + گناوه + غریبی 10
بازدید + گناوه + غریبی 9
بازدید + گناوه + غریبی 6
بازدید + گناوه + غریبی 5

(چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲) ۱۶:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید