یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۳۷
IOTC
چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۵
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۷۲۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

مانور مقابله با آتش‌سوزی مخزن ذخیره‌سازی نفت خام در پایانه نفتی خارگ برگزار شد/ گزارش تصویری

با شروع فصل شرایط جوی ناپایدار منطقه عملیاتی خارگ و به منظور حفظ آمادگی در شرایط اضطراری و ارتقای هماهنگی های بخش های مختلف درگیر در امر مدیریت بحران، مانور عملیاتی اطفا حریق مخزن ذخیره سازی نفت خام با حضور تیم های عملیاتی HSE ، عملیات صادرات، ترابری، پشتیبانی، بازرسی فنی، تعمیرات، کالا ، حراست و روابط عمومی انجام شد.

مانور مقابله با آتش‌سوزی مخزن ذخیره‌سازی نفت خام در پایانه نفتی خارگ برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی خارگ گفت: با توجه به تغییر الگوی بارش، تغییرات شدید آب و هوایی در یک دهه گذشته در جزیره خارگ و بروز شرایط ناپایدار جوی و صاعقه‌های فراوان، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظورحصول اطمینان از آمادگی نیروهای پاسخگو به شرایط اضطراری، تجهیزات و همچنین هماهنگی بین کلیه ارکان و ادارات نقش آفرین، سناریو مانور آتش سوزی مخزن ذخیره سازی نفت خام در سطح ۱ در پایانه نفتی خارگ برگزار گردید.

سیدابراهیم حسینی گفت: این مانور در ساعت 21:00 به منظور بررسی نقاط قوت و قابل بهبود کلیه تیم‌های مقابله با شرایط اضطراری و پشتیبانی در شب به مرحله اجرا درآمد و به اهداف از پیش تعیین شده دست یافت.

گفتنی است در پایان با برگزاری جلسه ارزیابی مانور توسط گروه ارزیاب، سنجش عملکرد انجام و موارد و نکات قوت و قابل بهبود کشف و برنامه ریزی جهت تقویت موارد قوت و مرتفع نمودن نقاط قابل بهبود  صورت پذیرفت.

مانور 12 مانور 11

مانور 10 مانور 9 مانور 8 مانور 7 مانور 6 مانور 5 مانور 3 مانور 2 مانور 1مانور 4 مانور مانور مانور 15 مانور 14 مانور 13

(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲) ۱۳:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید