یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۶
IOTC
سه شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۸
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۷۲۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

بازدید مدیران سازمان حفاظت محیط زیست کشور از پایانه نفتی خارگ

در راستای بازدید و بررسی میدانی خط لوله های نفت خام نزدیک ساحل گناوه، مدیران سازمان حفاظت محیط زیست از خارگ بازدید کردند

بازدید مدیران سازمان حفاظت محیط زیست کشور از پایانه نفتی خارگ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی خارگ ضمن خوش آمدگویی به تشریح فعالیت‌های انجام شده در راستای حفاظت از محیط زیست پرداخت.
سید ابراهیم حسینی در این دیدار اشاره ای به نحوه مدیریت تعمیرات و رفع نشتی خط لوله توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران و اقدامات صورت گرفته در این خصوص و به توان تجهیزاتی شرکت و به کارگیری توان شرکت‌های همجوار و سایر سازمان ها پرداختند.

حسینی افزود: مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از همان ساعات اولیه شخصاً در بندر گناوه حضور یافته و از فرماندهی صحیح صحنه و همچنین هماهنگی‌های لازم با کلیه ارگان‌های موثر در مقابله با آلودگی اطمینان حاصل نمودند. وی با اشاره به وجود تنگناهای عملیاتی در محل حادثه خاطرنشان کردند: علی رغم مشکلات موجود شرکت پایانه های نفتی ایران با پیش بینی و تهیه تجهیزات اقدام و از گسترش دامنه آلودگی جلوگیری به عمل آورد. در ادامه مدیر کل دفتر بررسی آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار داشتند: سرعت عمل در انجام تعمیرات خطوط لوله دارای نشتی اهمیت بالایی برخوردار بوده و ضروریست شرکت‌های نفتی مستقر در منطقه به خصوص بخش دریایی نسبت به برنامه‌ریزی جهت بازرسی، تعمیرات و تعویض خطوط فرسوده به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی اهتمام ورزیده و این مهم بدون حمایت مدیران عالی وزارت نفت و شرکت ملی نفت میسر نخواهد شد که رایزنی‌هایی در این خصوص از سوی سازمان حفاظت محیط زیست با وزارت نفت انجام خواهد شد. امید صدیقی سوادکوهی با اشاره به اهمیت پاکسازی حوضچه‌های شرقی و غربی پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: به کارگیری توان شرکت‌های دانش بنیان که شرکت پایانه نفتی ایران در حال به کارگیری آن در خصوص جمع آوری و بهسازی این حوضچه‌هاست شایان تقدیر بوده است. گفتنی است در ادامه گروه بازدید کننده سازمان محیط زیست و هیئت همراه به صورت میدانی از تاسیسات عملیاتی پایانه نفتی خارگ شامل مخازن، اسکله‌ها و حوضچه‌های شرقی غربی و ساحل گناوه بازدید نمودند.

حفاظت محیط زیست+خارگ+ حسینی 6
حفاظت محیط زیست+خارگ+ حسینی 4
حفاظت محیط زیست+خارگ+ حسینی 3
حفاظت محیط زیست+خارگ+ حسینی 2
حفاظت محیط زیست+خارگ+ حسینی 1
(سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲) ۱۸:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید