یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۳
IOTC
سه شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۷۲۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

بازدید نمایندگان سازمان ملی بهره وری ایران از پایانه نفتی خارگ

نمایندگان سازمان ملی بهره وری ایران به اتفاق هیات همراه از تشکیلات و روش های وزارت نفت و مهندسی ساختار، برنامه ریزی تلفیقی، مدیریت امورمالی، مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت ملی نفت ایران به منظور افزایش سطح تعاملات تخصصی و آشنایی با مجموعه اقدامات و تاسیسات صنعت نفت از پایانه نفتی خارگ بازدید کردند

بازدید نمایندگان سازمان ملی بهره وری ایران از پایانه نفتی خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی خارگ در این بازدید گفت: جزیره خارگ گلوگاه اقتصادی و صادرات نفت کشور به‌ عنوان یکی از نخستین مناطق راهبردی و حساس صنعت نفت است.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران از جمله شرکت‌های تابعه وزارت نفت است که دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی است.همانطور که اشاره شد از نظر نیروی انسانی ما دارای کارشناسان و متخصصین بسیار شایسته‌ای هستیم که از نظر دانش فنی سرآمد هستند.

سید ابراهیم حسینی به ویژگی های جزیره خارگ اشاره کرد و بیان داشت: این جزیره از نظر عمق آب یک استثناست، دارای ارتفاعات مناسب برای ذخیره سازی نفت است، بستر دریا مرجانی بوده و بی‌نیاز از لایروبی است. بزرگترین تانکرهای جهان قادر هستند به راحتی و بدون کوچکترین خطر و ریسک از جزیره خارگ بارگیری کنند.

حسینی همچنین ضمن اشاره به مجموعه اقدامات شرکت در حوزه ساخت داخل و وضعیت نیروی انسانی شرکت، به بیان مزیت ها و چالش ها و دغدغه های موجود در حوزه بهره وری سازمانی پرداخت.

بازدید+ بهره وری +خارگ 12
بازدید+ بهره وری +خارگ 2
بازدید+ بهره وری +خارگ 1

بازدید+ بهره وری +خارگ 16
بازدید+ بهره وری +خارگ 15
بازدید+ بهره وری +خارگ 14

بازدید+ بهره وری +خارگ 3

بازدید+ بهره وری +خارگ 11
بازدید+ بهره وری +خارگ 10
بازدید+ بهره وری +خارگ 9
بازدید+ بهره وری +خارگ 13
بازدید+ بهره وری +خارگ 7
بازدید+ بهره وری +خارگ 6
بازدید+ بهره وری +خارگ 5
بازدید+ بهره وری +خارگ 4

(سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲) ۱۳:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید