دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۱
IOTC
پنج شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۷۱۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

دیدار مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با مسئولین شهرستان گناوه

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در نشست با مسئولان ارشد شهرستان گناوه گفت: این شرکت در راستای تحقق اهداف مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت، آماده اجرای طرح های سرمایه‌ای ماندگار و اساسی در شهرستان گناوه است.

دیدار مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با مسئولین شهرستان گناوه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، امروز پنچ شنبه (4 آبان ماه) مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با حجت الاسلام رکنی حسینی امام جمعه، محمدتقی صفری فرماندار و کامبیز عبدالهی رییس حفاظت محیط زیست گناوه دیدار و گفت و گو کرد.

عباس غریبی در این نشست ها اظهار کرد: فرمانداری گناوه می تواند نیازهای اساسی را اولویت بندی و به صورت مکتوب اعلام کند تا پس از نشستی در این شهرستان و دعوت از مدیر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز در این خصوص تصمیم گیری و بودجه لازم را تخصیص دهند.

وی افزود: ما آماده هرگونه همکاری جهت توسعه عمران شهرستان وانجام کارهای اساسی و زیربنایی به یادگار ماندنی هستیم.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: برنامه داریم با همکاری استانداری، فرمانداری و سایر ارگان ها، از این بندر به عنوان بندر پشتیبان و لجستیگی جزیره خارگ استفاده کنیم.

غریبی به مهار حادثه نشتی نفت در ساحل گناوه اشاره و بیان کرد: این حادثه درس آموزی و تجارب خوبی به دنبال داشت و کارهای انجام شده مستندسازی شده و به زودی در شبکه سراسری سیما پخش خواهد شد.

 وی ادامه داد: ما توانستیم با مدیریت محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و بودجه های خوبی برای تامین زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز اخذ کنیم و در این رابطه نیز در چند هفته آینده از ادارات و نهادها و کارشناسان و مسئولینی که در مهار این حادثه همکاری و مساعدت داشتند، قدردانی و تجلیل خواهد شد.

  غریبی به المپیاد ورزشی که آبان ماه امسال در بوشهر برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: شهرستان گناوه با داشتن آمادگی می تواند میزبان چندین رشته آن شود.

  در این دیدار امام جمعه گناوه اظهار داشت: مهار نفت ریزی و جمع آوری آلودگی نفتی در خط لوله سواحل گناوه کار بسیار بزرگی بود که با مدیریت، درایت و تخصص مدیرعامل پایانه های نفتی ایران و همکارانشان و با تعامل و همکاری ادارات مستقر در شهرستان در کمترین زمان، تعمیرات انجام و نشتی رفع گردید

حجت الاسلام عبدالهادی رکنی حسینی  ادامه داد: با تلاش هایی که در دولت سیزدهم صورت گرفته و استفاده از راهکارهای مختلف برای افزایش فروش و صادرات نفت با وجود تحریم‌ها به گواهی آمارهای اقتصادی، شرایط صادرات نفت بهبود یافته که این قطعا باعث ارزآوری شده و در تقویت اقتصاد کشور نقش مهمی دارد.

فرماندار گناوه نیز در این دیدار بیان کردن: این شهرستان به لحاظ در جوار قرار گرفتن با تاسیسات مهم نفتی از مناطق راهبردی در جنوب کشور بوده که نیازمند توجه ویژه شرکت های نفتی در زمینه مسئولیت های اجتماعی است.

 محمدتقی صفری گفت: اگرچه مجموعه نفت در قبال مسئولیت های اجتماعی برای چندین طرح اعلام آمادگی و اعتبار اختصاص داده اما این شهرستان که مردم و مسئولان آن همواره همراه و همکار با مجموعه نفت برای حفاظت و پاسداری از تاسیسات نفتی بوده‌اند، نیازمند توجه بیشتری در این زمینه هست.

 فرماندار گناوه ادامه داد: احداث یک مجتمع چندمنظوره ورزشی تفریحی توسط وزارت نفت در این شهرستان ضرورت دارد که می تواند برای کارکنان آن مجموعه و مردم این منطقه بسیار مفید و سودمند باشد. وی با اشاره به اینکه این بندر در حوزه لجستیکی و پشتیبانی جزیره خارگ می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد، گفت: این شهرستان با توجه به بعد مسافتی کوتاهی که با جزیره خارک دارد، آماده است، به عنوان بندر معین و پشتیبان عمل نماید.

 همچنین عبدالهی رییس اداره محیط زیست شهرستان بیان کرد: از همسویی و همراهی خوب وبهتر شرکت پایانه های نفتی ایران در جهت انجام به موقع و سریع تعمیرات نشتی خط لوله نفتی تقدیرمی کنیم. انتظار داریم شرکت های نفتی نسبت به تقویت زیرساخت های مبارزه با آلودگی نفتی، اقدام کنند تا در زمان بروز حادثه این چنینی در اسرع وقت با امکانات و تجهیزات بیشتری وارد عمل شوند

غریبی + گناوه 18
غریبی + گناوه 17
غریبی + گناوه 16
غریبی + گناوه 15
غریبی + گناوه 14
غریبی + گناوه 13


غریبی + گناوه 7


غریبی + گناوه 3

غریبی + گناوه 4
غریبی + گناوه 1

غریبی + گناوه 2
غریبی + گناوه 12
غریبی + گناوه 11  
غریبی + گناوه 9

(پنج شنبه ۴ آبان ۱۴۰۲) ۲۲:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید