یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۳۵
IOTC
چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۸
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۷۱۱
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
با محوریت سرعت بخشیدن در پیشرفت پروژه ها:

برگزاری جلسه عملیاتی در پایانه نفتی خارگ

با حضور مدیرعامل، مدیران و روسا جلسه عملیاتی در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

برگزاری جلسه عملیاتی در پایانه نفتی خارگ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سه شنبه (2 آبان ماه) مدیرعامل شرکت پایانه های نفنی ایران در این جلسه اظهارداشت:پایانه نفتی خارگ به‌عنوان پایانه استراتژیک درحوزه ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام کشور و کمک به تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور دارای زیرساخت‌های مهمی شامل پهلوگاه‌ها، بازوهای بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره‌سازی و سامانه‌های اندازه‌گیری است که به‌روز بودن، چابکی و آمادگی پایانه در انجام مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است.
عباس غریبی در ادامه ضمن بررسی وضعیت پروژه ها بر برنامه‌ریزی برای حل مشکلات تأکید و در عین حال برای تسریع در فرآیند اجرای پروژه‌ها شامل تامین کالای مورد نیاز و راه اندازی هر چه زودتر پهلوگاه ۱۵، تعمیرات اساسی درین کچمنت غربی و ترمیم بخشی از خط لوله آتش نشانی محوطه مخازن تصمیم‌های لازم گرفته شد.
در ادامه سیدابراهیم حسینی رئیس پایانه نفتی خارگ گزارشی از اهم مسایل و مشکلات حوزه های مختلف اعم از نیروی انسانی و تاسیسات عملیاتی و دیگر فعالیتهای پشتیبانی در زمینه های پروژه ها، خرید ها، اعتبارات مورد نیاز و تنگناهای عملیاتی  را بیان داشتند. 
همچنین در این جلسه، آخرین وضعیت پروژه های تعمیرات اسکله غربی، اسکله شرقی ( محور ۱۹ الی ۴۵)، پهلوگاه ۹ و ۱۰، تعمیرات اساسی مخازن ۲۵ و ۲۶ و دیگر پروژه های فعال از سوی مجریان پروژه ها مطرح و در حوزه خدمات پشتیبانی بر رفع مشکلات، ارتقا رضایتمندی کارکنان و خانواده های ایشان و خرید سردخانه جدید در خارگ تاکید گردید.

شایان ذکر است پس از پایان جلسه عملیاتی بصورت میدانی از پیشرفت پروژه های تعمیراتی و در دست اقدام اسکله شرقی بازدید نمودند.

جلسه عملیاتی 10

جلسه عملیاتی 3
جلسه عملیاتی 9
جلسه عملیاتی 8
جلسه عملیاتی 7
جلسه عملیاتی 6
جلسه عملیاتی 5
جلسه عملیاتی 4
جلسه عملیاتی 1

(چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲) ۱۷:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید