دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۲۵
IOTC
شنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۲
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۷۰۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

روز ملی صادرات در بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور گرامی داشته شد+ تصاویر

به مناسبت روز ملی صادرات امروز مراسمی با حضور رییس پایانه نفتی، روسای ادارات و کارکنان در کنترل مخازن ذخیره سازی نفت اداره صادرات پایانه نفتی خارگ برگزار و از تلاشگران اداره عملیات صادرات تجلیل شد

روز ملی صادرات در بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور گرامی داشته شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی خارگ در این آیین اظهارداشت: صادرات به عنوان موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشورها در بازارهای جهانی نقش مهمی را در عرصه اقتصاد ایفا می کند.

سید ابراهیم حسینی افزود: امروزه رشد اقتصادی به عنوان زیربنای توسعه پایدار محسوب شده و بالا بودن خالص صادرات کشورها عامل تعیین کننده‌ی توسعه یافتگی ملل به شمار می رود و در بین تمامی صادرکنندگان کشور، کارکنان پرتلاش و افتخارآفرین صنعت نفت در بزرگترین پایانه نفتی ایران با افتخار در راستاى اهداف بلند توسعه اقتصادی ایران عزیز نقش آفرینی می کنند.

حسینی تصریح نمود: در شرایط سخت جهانی و تحریم های پیچیده اقتصادی حال حاضر، تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان پرچمداران جبهه اقتصادی کشور با ایمان به خدا، توان علمی و تخصصی و تلاش و ابتکار توانسته‌اند عملیات های بسیارحساس صادرات نفت خام کشور را، حماسه وار و تاریخ ساز با ثبت رکوردهای خیره کننده به انجام برسانند.
وی تاکید کرد: بیست نهم مهرماه روز ملی صادرات، را 
به همه عزیزان اداره عملیات صادرات و بارگیری نفت شرکت پایانه های نفتی ایران که برای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی در خط مقدم نبرد اقتصادی تلاش می کنند تبریک عرض نموده، سربلندی و موفقیت همه عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.
گفتنی است با توجه به همزمانی این روز با هفته تربیت بدنی و ورزش با برگزاری مسابقات سرگرمی و ورزشی به همت امور ورزش شرکت پایانه ها از نفرات برتر تجلیل شد.

روز صادرات  34
روز صادرات  22
روز صادرات  21
روز صادرات  19
روز صادرات  18

روز صادرات  35

روز صادرات  25

روز صادرات  33
روز صادرات  32
روز صادرات  31
روز صادرات  30
روز صادرات  29
روز صادرات  28
روز صادرات  27
روز صادرات  26
روز صادرات  24
روز صادرات  23
روز صادرات  17
روز صادرات  16
روز صادرات  15
روز صادرات  14
روز صادرات  13
روز صادرات  12
روز صادرات  11
روز صادرات  10
روز صادرات  9
روز صادرات  8
روز صادرات  7
روز صادرات  6
روز صادرات  5
روز صادرات  4
روز صادرات  3
روز صادرات  2
روز صادرات  1

(شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲) ۲۰:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید