چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۶
IOTC
سه شنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی میوه شیرین سال جهاد اقتصادی است

اولین نشست کارکنان این شرکت با حضورمدیر عامل ،اعضای هیات مدیره و بیش از 400 تن از کارکنان درجزیره خارگ, روز سه شنبه 22 فروردین برگزار شد .

تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی میوه شیرین سال جهاد اقتصادی است

به گزارش روابط عمومی شرکت  پایانه های  نفتی  ایران، مدیر عامل شرکت  پایانه های نفتی ایران ضمن تبریک مجدد سال نو و تسلیت ایام فاطمیه  با  اشاره به  اینکه حضورمقام معظم رهبری در  ابتدا و انتهای سال  گذشته درصنعت نفت  حاکی از اهمیت  این صنعت در کشور است  از این رو سال 91  که سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی  ازسوی معظم له  نامگذاری  شده می بایست نیروی انسانی  به عنوان  محوری ترین  سرمایه  سازمانی و چرخاننده  این چرخ عظیم مورد  توجه  ویژه  قرار گیرند. 

وی گفت:  با  توجه  به اینکه سال گذشته  شتاب  فعالیت ها  و موفقیت های  این شرکت  بیش از گذشته بود سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی را میوه  شیرین  سال جهاد اقتصادی  برشمرده و افزودند  امسال نیز  صنعت نفت  اقتدار نظام را در مقابله با تحریم ها  رقم  خواهد  زد.

موسوی افزود: از  ابتدای  سال جاری کلیه نیروهای واجد شرایط در چهارچوب دستورالعمل ابلاغی از سوی وزیر محترم نفت ، قرارداد مستقیم با شرکت را امضاء نموده اند و مابقی که  به هر دلیل در این شرایط  قرار نداشته اند توسط کمیته ساماندهی نیروی انسانی تحت بررسی و پی گیری می باشند .

وی تصریح کرد:  همه در خواست ها در چارچوب  مقررات  انجام  می شود و  اگر  در مواردی  محدودیت های  قانونی  وجود  داشته باشد از طریق مکاتبه و یا جلسات حضوری با مدیران عالی شرکت ملی نفت ایران در جهت راه گشایی مشکل پی گیری می گردد. 

موسوی تاکید کرد:  یکی از عوامل موفقیت  سازمان رسیدگی به مشکلات  منابع انسانی  است   و باید تلاش نمائیم  چالش ها  را کم نمائیم  و  طراوت و شادابی  در سازمان را با پیگیری حقوقی  و معیشتی  و همچنین در بعد معنوی  و احترام به یکدیگر  و ارباب رجوع  ایجاد و نهادینه  نمایم.

موسوی استفاده  بهینه از امکانات مسکونی/فرهنگی/ورزشی /فضای سبزرا خواستار شد و بر حفظ و نگهداری آنها تاکید و همکاران را پس از گذشت و گذر از ساعات سخت اداری و عملیاتی به ورزش مستمر توصیه  کرد.

آقای موسوی در پایان تصریح کرد:  کلیه کارکنان در مقابل دستورات ابلاغی و دستورالعملهای اداره در مقابل شرکت و سرپرستان مربوطه و  نهایتا" همه اعضای خانواده بزرگ شرکت پایانه های نفتی ایران در مقابل خون شهدا عزیز و ملت بزرگ ایران اسلامی مسئولیت داریم در حفظ و حراست از امکانات و تاسیسات عظیم صنعت نفت تلاش شبانه روزی داشته و نفت محصول زحمات همکاران خود در دیگر مدیریت های صنعت نفت  را با سرعت و سلامت صادر نمایم .

 

 

 

 

(سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید