یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۱
IOTC
یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۶
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۶۹۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

فرمانده ارشد پدافند غیر عامل و مدیریت بحران جزیره خارگ معارفه شد+ تصاویر

طی حکمی مشترک از سوی سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و جواد اوجی وزیر نفت، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیر عامل و مدیریت بحران جزیره خارگ منصوب شد.

فرمانده ارشد پدافند غیر عامل و مدیریت بحران جزیره خارگ معارفه شد+ تصاویر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران: یک شنبه ( 23 مهرماه) مراسم معارفه عباس غریبی به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ با حضور محسن ساسانی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، علی اصغر حق بین مدیرکل پدافندغیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت، عبدالرحمن کشوری معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل، عباس رزمی مدیر HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران و مسئولین محلی جزیره خارگ در سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارگ برگزار گردید.
 
سردار محسن ساسانی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل جزیره خارگ اظهار داشت: اهمیت جزیره خارگ برای همه روشن است و در سطح بالای اهمیت ازمنظر پدافند غیرعامل برخوردار است به همین خاطر ما پهنه جغرافیایی خارگ را در اولویت اول قرارداده ایم. 
سردار محسن ساسانی افزود: به منظور هماهنگی و هم افزایی شرکت ها و ادارات دولتی، فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منصوب شده تا بتواند همه ظرفیت های جزیره خارگ را برای مقابله با شرایط اضطراری بکار گیرد و ضمن برطرف کردن نقاط ضعف، با آمادگی کامل به مسائل بپردازند.

 

در این مراسم عباس غریبی فرمانده ارشد پدافند غیرعامل خارگ، اظهار کرد: با توجه به اینکه تاسیسات حیاتی صنعت نفت در جزیره خارگ مستقر هستند، ضرورت دارد در حوزه پدافندغیرعامل عنایت و توجه ویژه ای به این جزیره شود.
غریبی افزود: در همین خصوص برنامه ریزی شده با اقدامات زیرساختی در حوزه پدافند غیرعامل میزان آسیب پذیری را کاهش داده، استقرار سیستم یکپارچه تامین انرژی و یکپارچه سازی نیروگاههای برق از برنامه های اساسی در این زمینه می باشد.
وی به حوزه تامین آب جزیره نیز اشاره کرد و گفت: با توجه اینکه نیاز به احداث آب شیرین کن در جزیره هست به عنوان یک موضوع زیرساختی به آن توجه و در دستور کار قرار خواهد گرفت. 
 فرمانده ارشد پدافند غیر عامل جزیره خارگ تصریح نمود: پایش تصویری و حفاظت الکترونیک تاسیسات صنعتی، غیر صنعتی و محیط پیرامونی و طرح مقابله با آلودگی های نفتی در دریا و خشکی از جمله برنامه های زیرساختی پدافند غیرعامل در جزیره خارگ خواهد بود.

معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 13
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 6
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 5
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 4

معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 22
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 21
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 20
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 19
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 18
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 17
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 16
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 15
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 14
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 12
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 11
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 10
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 9
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 3
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 2
معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 1

معارفه + پدافند غیرعامل + عباس غریبی 7

(یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲) ۱۵:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید