دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۳
IOTC

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران معارفه شد

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران معارفه شد

آیین معارفه احمد زارع سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور عباس غریبی مدیرعامل، مدیران و روسا در ستاد تهران، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، دوشنبه (27 شهریور)  در نشستی با حضور عباس غریبی مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی، احمد زارع به عنوان سرپرست مدیريت منابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران معارفه و از خدمات علیرضا کندرانی تجلیل به عمل آمد.

عباس غریبی در این نشست اظهار داشت: نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه، دارایی و عاملی حیاتی در بقای سازمان می باشد و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد، بنابراین مدیریت و راهبری سرمایه های انسانی اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران با توجه به رسالتی که در صنعت نفت دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حوزه مدیریت منابع انسانی بعنوان مدیریتی که با نیروی انسانی سرو کار دارد یکی از مدیریت های مهم شرکت بشمار می رود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به اهمیت حوزه منابع انسانی اشاره و  تصریح کرد: مدیریت منابع انسانی سنگ صبور سازمان است و باید در این حوزه تلاش های مهمی صورت بگیرد.

غریبی ادامه داد: برنامه ریزی جامع برای ارتقاء دانش کاری و بهره وری نیروی انسانی، رعایت عدالت سازمانی بمنظور شایسته سالاری و ارتقای رضایتمندی کارکنان، تسریع در رسیدگی به اجرای ماده 10 و اصلاح سقف حقوق و مزایا کارکنان، تکریم ارباب رجوع و ایجاد ارتباط مناسب با همکاران، مراجعین و پاسخگویی مناسب و بهنگام به آنان، تدوین و برگزاری دوره های آموزشی نوین جهت کارکنان و خانواده آنان و فعال سازی مرکز آموزش علوم و فنون دریایی خارگ، تلاش در جهت جذب نیروهای کارآمد، متخصص و با تجربه خصوصاَ در بخش های ستادی از مهمترین برنامه هایی هست که باید در دستور کار مدیریت انسانی باشد.

وی همچنین ضمن تاکید بر پیگیری موضوعات پرسنلی و حوزه منابع انسانی از سرپرست مدیریت منابع انسانی درخواست برگزاری جلسات با تمامی مدیران و روسا در حوزه های مختلف جهت رفع مشکلات کارکنان و موانع پیش رو را نمود و درخواست همکاری همه مدیران با ایشان با رویکرد رفع نواقص و تکریم نیروی انسانی را داشتند و ابراز امیدواری کردند این تغییر و تحولات منجر به اصلاح روش ها و تغییر رویکردها در جهت ارتقا کمی و کیفی خدمات به کارکنان در سازمان گردد.

معارفه منابع انسانی 11

معارفه منابع انسانی 15

معارفه منابع انسانی 16

معارفه منابع انسانی 12
معارفه منابع انسانی 9
معارفه منابع انسانی 3
معارفه منابع انسانی 2
معارفه منابع انسانی 1

 
معارفه منابع انسانی 18
معارفه منابع انسانی 17
معارفه منابع انسانی 10
معارفه منابع انسانی 8
معارفه منابع انسانی 7
معارفه منابع انسانی 5
معارفه منابع انسانی 4

معارفه منابع انسانی 13

(دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲) ۱۷:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید