دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۱
IOTC

ساماندهی، بهبود و افزایش ظرفیت خوابگاهی و رفاهی کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران

ساماندهی، بهبود و افزایش ظرفیت خوابگاهی و رفاهی کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان یاد کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته ساماندهی، بهبود و افزایش ظرفیت خوابگاهی و رفاهی کارکنان پیمانکاری پایانه نفتی خارگ در دستور کار قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه و عاملی حیاتی در بقای یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد، بنابراین مدیریت و راهبری سرمایه های انسانی اهمیت بالایی دارد.
غریبی ادامه داد: نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه‌ی گران‌بها نقش موثری در کسب موفقیت های گوناگون وارتقاء جایگاه یک سازمان ایفا می کند.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: اگر ما در شرکت به دنبال تحول هستیم، زیرساختی‌ترین مساله در این زمینه، توجه به نیروی انسانی است و مدیریت منابع انسانی باید مهم‌ترین اولویت ما باشد. اگر در جهت حل مشکلات و چالش های منابع انسانی تلاش کنیم قطعا نتایج آن به نفع سازمان خواهد بود.
عباس غریبی ضمن تاکید بر ارتقاء کیفیت امکانات رفاهی کارکنان تصریح نمود: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته در خصوص ساماندهی، بهبود و افزایش ظرفیت خوابگاهی و رفاهی کارکنان پیمانکاری شرکت در جزیره خارگ اقداماتی صورت خواهد گرفت که در افزایش رضایتمندی کارکنان تاثیرگذار خواهد بود.

 

سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی نیز اظهارداشت: مدیریت خدمات پشتیبیانی به عنوان یکی از مهمترین مدیریت های شرکت می باشد چرا که عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانواده های آن ها مرتبط می باشد.

عباس سلیمانی ادامه داد: مهمترین ماموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه های رفاهی، ورزشی، فرهنگی و هنری، مشاوره و روانشناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات خودرویی و ماشین آلات در پشتیبیانی از فرایند عملیات است و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی و همچنین تامین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانواده های آنان نقش ایفا می کند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: طی بازدید مدیرعامل در ابتدای سال از خوابگاه سوم خرداد و تاکید بر بهبود وضعیت اسکان کارکنان پیمانکاری در کوتاهترین زمان ممکن، برنامه جابجایی همکاران از این خوابگاه در دستور کار مدیریت خدمات پشتیبانی و منطقه قرار گرفت. 

 سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی تصریح نمود: این پروژه تحت نظارت دفتر فنی و مهندسی خدمات پشتیبانی خارگ طی 150 روز به پایان خواهد رسید که در فاز اول 15 دستگاه و در فاز دوم 18 دستگاه کانکس انجام خواهد شد و عملیات تسطیح و خاکبرداری و انتقال و جابجایی کانکس های پروژه توسط اداره ترابری و با استفاده از امکانات و ظرفیت های داخلی شرکت صورت می گیرد.

عباس سلیمانی تاکید کرد: پروژه های زیر ساختی، تعمیراتی و توسعه ای دیگری نیز برای رفاه کارکنان در دستور کار می باشد که متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

 

رییس پایانه نفتی خارگ نیز افزود: با توجه به موافقت مدیرعامل محترم، پیگیری موثر مدیریت خدمات پشتیبانی و ادارات مرتبط، پروژه تامین و ایجاد زیرساخت جهت استقرار کانکس های جدید در مجاور مجموعه خوابگاهی بهمن تصویب و عملیات اجرایی آن پس از طی مراحل مناقصه و عقد قرارداد با پیمانکار از 12 مرداد آغاز گردید.

سید ابراهیم حسینی ادامه داد: در این پروژه کلیه زیرساخت های مربوط به استقرار 33 دستگاه کانکس خوابگاهی شامل خطوط اصلی و فرعی تامین آب شرب، جمع آوری فاضلاب ، شبکه برق فشار ضعیف، مخابرات و همچنین محوطه سازی و مسیرهای دسترسی جهت محل جدید الحاقی به خوابگاه بهمن در زمینی به وسعت 4500 متر مربع تامین می گردد.
  حسینی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده در چند روز گذشته تعدادی قابل توجهی از کارکنان از خوابگاه سوم خرداد به خوابگاه های دیگر انتقال داده شدند.


خوابگاه + پیمانکاری  2
خوابگاه + پیمانکاری  1


خوابگاه + پیمانکاری  7
خوابگاه + پیمانکاری  6
خوابگاه + پیمانکاری  5
خوابگاه + پیمانکاری  4

(دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲) ۱۶:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید