دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۲
IOTC
چهارشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۶۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

برگزاری دوره آموزشی مدیریت نفت و گاز در پایانه های نفتی ایران

رییس اداره آموزش شرکت پایانه های نفتی ایران از برگزاری دوره فشرده آموزشی مدیریت نفت و گاز گرایش عمومی (Oil & Gas Mini MBA - General) در پایانه نفتی خارگ خبر داد.

به گزاش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، ایرج قوامی در نشست مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: با توجه به اهمیت و نقش راهبردی شرکت پایانه های نفتی ایران در صادرات نفت و فرآورده های نفتی کشور و حفظ زنجیره تولید نفت  این دوره آموزشی با هدف  ارتقای دانش پایه مدیریتی و افزایش سطح آگاهی عملیاتی کارکنان این شرکت برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری دوره آموزشی یاد شده در مدت شش ماه و برای 36 نفر از برگزیدگان ویژه این دوره در پایانه نفتی خارگ برنامه ریزی شده است.

قوامی با تاکید بر اجرای دوره های آموزشی در سطح شرکت پایانه های نفتی ایران، یادآور شد: به دلیل تنوع و گستردگی فعالیت های شرکت در چهار منطقه عملیاتی ماهشهر، خارگ، عسلویه و نکا، بیشترین دوره های آموزشی جهت کارکنان عملیات دریایی این شرکت برنامه ریزی شده است؛ در سال های گذشته نیز بیشترین دوره های آموزشی برای توانمندسازی و افزایش توان عملیاتی کارکنان در این بخش برگزار شده بود.

(چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید