دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۷
IOTC

خبرنگاران نقشی اساسی در معرفی مجاهدت های کارکنان صنعت نفت دارند

خبرنگاران نقشی اساسی در معرفی مجاهدت های کارکنان صنعت نفت دارند

عباس غریبی با گرامیداشت روز خبرنگار بر اهمیت و جایگاه خبرنگاران در شناسایی و معرفی مجاهدت های کارکنان صنعت نفت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روزخبرنگار با مدیر کل صداوسیما مرکز بوشهر و خبرنگاران دیدار کرد.

عباس غریبی اظهارداشت: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت فنی، عملیاتی  و تخصصی، با توجه به مسئولیت خود نقشی مهم و اساسی در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران و تداوم بالندگی اقتصاد کشور برعهده دارد.

غریبی خاطر نشان کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور قرار دارد و همکاران در شرایط تحریمی، خوش درخشیده‌اند و مأموریت اصلی شرکت را که دریافت، ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری، صادرات نفت‌خام و میعانات گازی کشور است را در گستره خلیج‌فارس و دریای عمان به‌صورت جهادی، با رعایت استانداردها، سلامت و ایمن به خوبی انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: حوزه کاری شرکت در پنج پایانه عسلویه، خارگ، ماهشهر، شمال و جاسک تعریف و پیگیری می‌شود که در میان آن‌ها پایانه نفتی خارگ یکی از مهمترین پایانه‌های نفتی کشور است و مهم‌ترین و کلیدی‌ترین پایانه شرکت از نظر منابع فیزیکی و تأسیساتی و هم بافت نیروی انسانی است.

غریبی  به 17 مرداد روز خبرنگار و جایگاه والای خبرنگاران در اعتلای سطح آگاهی افکار عمومی اشاره و شفافیت فضای اطلاع رسانی جامعه را مدیون تلاش های شبانه روزی فعالان عرصه رسانه خواند و گفت: رسانه جایگاه ویژه ای در تصمیم سازی و تصمیم گیری ارکان مهم اقتصادی کشور دارد و می تواند موجبات تحولات بزرگی را در این عرصه فراهم کند.

غریبی تاکید کرد: برای کارکنان مناطق عملیاتی صنعت نفت در نقاط مختلف ایران و در شرایط سخت آب و هوایی، ثانیه ای توقف در کار جایز نیست و فعالیتی شبانه روزی تداوم دارد تا چرخ تولید درجریان باشد و حمایت از کارکنانی که دراین شرایط سخت برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می‌کنند و در مسیر توسعه کشور گام بر می‌دارند و سرمایه‌های ارزشمند هستند، لازم است.

وی تصریح نمود: خبرنگاران به عنوان چشم بینا، زبان حقیقت گو و منادیان آگاهی می توانند نقشی اساسی در معرفی مجاهدت های  کارکنان صنعت نفت در جامعه داشته باشند و صدا و سیما می تواند با تهیه مستند و فیلم فاخر و سریال در حوزه مجاهدت های کارکنان صنعت نفت که پیشرو و پیشران اقتصاد کشور هستند اقدام کند که مردم ما حق دارند از این پیشرفت‌ها در حوزه نفت و گاز مطلع شوند، چون مایه دلگرمی و نشاط و امیدواری است و این پیشرفت‌های ارزشمند نباید مغفول بماند.

صدا و سیما + غریبی 7

صدا و سیما + غریبی 1

صدا و سیما + غریبی 8

صدا و سیما + غریبی 6

صدا و سیما + غریبی 5 صدا و سیما + غریبی 4 صدا و سیما + غریبی 3 صدا و سیما + غریبی 2

(چهارشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۵:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید