دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۶
IOTC

برنامه‌های راهبردی و چالش های حوزه عملیات دریایی پایانه‌های نفتی ایران بررسی شد

برنامه‌های راهبردی و چالش های حوزه عملیات دریایی پایانه‌های نفتی ایران بررسی شد

در نشست مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با روسا و کارشناسان عملیات دریایی، برنامه ها و درخواست های حوزه عملیات دریایی شرکت شامل نوسازی ناوگان دریایی، تامین قطعات و تجهیزات و مشکلات منابع انسانی بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،عباس غریبی گفت: کارکنان عملیات دریایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان پیشگامان جبهه اقتصادی صنعت نفت با توانمندی‌های تخصصی که دارند توانایی انجام عملیات‌های ویژه در پهلودهی و جداسازی سوپرتانکرهای نفتی و فرآورده‌های نفتی در شرایط خاص آب و هوایی را دارند که انجام این عملیات‌ها نقش مهمی در تکمیل و ارتقای زنجیره ارزش نفت و گاز کشور دارد.

غریبی افزود: مشکلات دارای چند بعد هستند، آنهایی که کلی هستند با تدابیری که دولت محترم و مجموعه وزارت نفت انجام می دهند به حل مشکلات خوشبین و امیدوار هستیم و آنهایی که درون شرکت قابل مرتفع شدن باشند با پیگیری مجددانه در راستای حل مسائل و مشکلات اقدام خواهیم کرد.

 غریبی به نقش کارکنان عملیات دریایی اشاره کرد و افزود: کارکنان عملیات دریایی و بالاخص راهنمایان کشتی ها به عنوان نمایندگان کشور و شرکت به عنوان اولین نفراتی می باشند که مستقمیا به ذینفعان و مشتریان صنعت نفت خدمات ارائه می دهند که نقش این کارکنان بسیار حائز اهمیت می باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح نمود: در راستای تقویت ناوگان دریایی با پیگیری هایی که انجام شده به زودی دو فروند یدک کش به صورت ملکی و دو فروند به صورت اجاره به ناوگان دریایی شرکت اضافه می شود که ضمن افزایش سرعت پهلودهی و جداسازی نفتکش، کیفیت پهلودهی و ایمنی افزایش پیدا می کند.

عباس غریبی تاکید کرد: به دنبال رشد و توسعه در شرکت خواهیم بود، امیدواریم با تلاش و پیگیری مجددانه شاهد شرکتی مدرن و توسعه یافته در تمام ابعاد باشیم و این توسعه یافتگی را متوازن دنبال خواهیم کرد.

گفتنی است در این نشست، روسای عملیات دریایی مسائل و مشکلات در حوزه های نوسازی ناوگان دریایی، تامین قطعات یدکی، ساختار سازمانی، حقوق و مزایا کارکنان رسمی، قراردادی مدت موقت، پیمانکاری  و ... را مطرح نمودند.

عملیات دریایی + غریبی 4
عملیات دریایی + غریبی 3
عملیات دریایی + غریبی 2
عملیات دریایی + غریبی 1

عملیات دریایی + غریبی 13
عملیات دریایی + غریبی 12
عملیات دریایی + غریبی 11
عملیات دریایی + غریبی 10
عملیات دریایی + غریبی 9
عملیات دریایی + غریبی 8
عملیات دریایی + غریبی 7
عملیات دریایی + غریبی 6
عملیات دریایی + غریبی 5

عملیات دریایی + غریبی 17
عملیات دریایی + غریبی 16
عملیات دریایی + غریبی 15
عملیات دریایی + غریبی 14

(یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲) ۲۱:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید