دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۲
IOTC

کسب گواهینامه های استاندارد مدیریتی توسط شرکت پایانه های نفتی ایران

کسب گواهینامه های استاندارد مدیریتی توسط شرکت پایانه های نفتی ایران

شرکت پایانه های نفتی ایران موفق به کسب گواهینامه های استاندارد مدیریتی از شرکت SGS IRAN شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت تخصصی، عملیاتی و حرفه ای در مواجهه با مشتریان بین المللی صنعت نفت خود را ملزم به رعایت استانداردهای ملی و بین المللی می داند.

جلسه اختتامیه ممیزی شخص ثالث با حضور عباس غریبی مدیرعامل، مدیران، ممیزان شرکت SGS و روسای مناطق عملیاتی در خارگ ، تهران و عسلویه  برگزار گردید که شرکت موفق به تجدید گواهینامه های سیستم های مدیریتی استاندارد خود شد. ممیزی سازمان با هدف ارزیابی تحقق معیارهای ممیزی در مناطق عملیاتی خارگ، عسلویه، شمال و ستاد تهران انجام گرفت. 

در این جلسه عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن تشکر از تیم ممیزی SGS در شناسایی موارد عدم انطباق و فرصت های قابل بهبود در سازمان، به شناسایی علت ریشه ای و انجام موثر اقدامات اصلاحی تاکید نمودند.

غریبی افزود: دریافت این استانداردها مرهون تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش‌های مختلف شرکت می باشد.

وی ضمن قدردانی و تبریک به همکاران در استقرار سیستم های مدیریتی در سازمان تصریح نمود: خود را به بهبود مستمر فرایندها و مدیریت زیست محیطی و ایمنی و آتش نشانی در راستای اهداف توسعه پایدار متعهد دانسته که پروژه های متعددی را تعریف و اجرایی نموده است.
گواهینامه- مهندسی سیستم ها 2
گواهینامه- مهندسی سیستم ها 1
(دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲) ۱۶:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید