پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۶
IOTC
چهارشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۵۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در خرداد ماه امسال انجام شد

ورود بیش از 10 هزار تن کالا و تجهیزات به جزیره خارگ

مدیر امور بازرگانی شرکت پایانه های نفتی ایران از حمل و ورود بیش از 10 هزار و 509 تن کالا و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت و مواد و مصالح ساختمانی از مسیر بوشهر به جزیره خارگ در خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، ولی محمد دهقانپور افزود: از این میزان بیش از یک هزار و 506 تن کالای مورد نیاز شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ، بیش از 400 تن مواد غذایی و لوازم پشتیبانی و بیش از هشت تن مصالح ساختمانی شامل شن و ماسه وارد جزیره خارگ شده است.

وی ادامه داد: در مدت یاد شده، بیش از هشت هزار و 569 تن کالا و لوازم کارگاهی مورد نیاز پیمانکاران فعال در پروژه های مختلف صنعت نفت در جزیره خارگ، 27 دستگاه خودرو سنگین و 40 دستگاه خودرو سبک به این جزیره حمل شده است.

دهقانپور یادآور شد: از میزان یاد شده، همچنین حدود یکصد تن محموله مورد نیاز اهالی بومی و شهروندان جزیره خارگ شامل ماشین آلات، اثاثیه منزل و مواد غذایی وارد جزیره شده است.

وی تصریح کرد: حمل و نقل این میزان کالا روند بسیار مثبتی در پشتیبانی و تدارک کالا از سوی شرکت پایانه های نفتی ایران است که با تلاش کارکنان این شرکت در اسکله بوشهر و خارگ است که در راستای انجام مسئولیت ها و تعهدات خود در زمینه بارگیری، تخلیه و انتقال کالا انجام شده است.

(چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید