سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۱
IOTC
شنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۵۵
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

امضای قرارداد مستقیم با نیروی پیمانکاری شرکت پایانه های نفتی ایران آغاز شد

سرپرست منابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران از قراردادی شدن 220 نفر از کارکنان پیمانکاری این شرکت خبر داد.

امضای قرارداد مستقیم با نیروی پیمانکاری شرکت پایانه های نفتی ایران آغاز شد

به گزارش  روابط عمومی  پایانه های  نفتی ایران, علی محمد ابوالحسنی بااعلام این مطلب افزود: قرارداد موقت یک ساله با کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در مناطق عملیاتی خارگ، عسلویه، پایانه نفتی شمال و دفتر تهران به صورت همزمان منعقد می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران, این  شرکت , نخستین شرکتی است که نسبت به انعقاد قرارداد موقت با نیروهای پیمانکاری خود اقدام کرده است و در فاز اول اجرای این قانون موفق به عقد قرارداد با 220 نفر از کارکنان پیمانکاری خود شده است.

ابوالحسنی با بیان اینکه فرم مربوط به انعقاد قرارداد با نیروهای پیمانکاری به تمامی روسای امور اداری نواحی عملیاتی این شرکت ارسال شده است، تاکید کرد: انعقاد قرارداد با کارکنانی که صلاحیت آن ها به تایید واحد برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران رسیده است، صورت می گیرد.

سرپرست منابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران یادآور شد : در مرحله اول امضای قرارداد کارکنان فوق دیپلم و بالاتر که مدرک تحصیلی مرتبط با شغل و یا پیمان کاری مرتبط داشته باشند، در دستور کار قرار گرفته است.

ابوالحسنی افزود: در مرحله دوم، پس از اخذ مجوزهای لازم از واحد برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران، دو شرط از سه شرط فوق لازم الاجرا خواهد بود و در مرحله سوم نیز یکی از شروط سه گانه احراز مدرک تحصیلی، نوع پیمان یا شغل و سمت سازمانی ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست منابع انسانی شرکت پایانه های نفتی خاطرنشان کرد: در مرحله چهارم نیز حسب دستور مقام عالی وزارت، انعقاد قرارداد با کارکنان دیپلمه ای که سابقه 10 سال و بیشتر خدمت در صنعت نفت را داشته باشند، در دستور کار قرار خواهد گرفت که این امر نیز به محض ابلاغ دستورالعمل اجرایی، محقق خواهد شد.

ابوالحسنی با یادآوری اینکه تاکنون در فاز اول اجرایی کردن این قانون موفق به عقد قرارداد موقت با 220 نفر از نیروهای پیمانکاری این شرکت شده ایم، گفت: تا پایان سال 91 نیز تمامی نیروهای پیمانکاری شرکت پایانه های نفتی ایران قراردادی می شوند.

وی تاکید کرد:  حقوق دریافتی کارکنان پیمانکاری پس از انعقاد قرارداد موقت از رقم دریافتی فعلی کمتر نخواهد بود و این افراد برای استخدام نیازی به سمت سازمانی نخواهند داشت.

 

(شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید