دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۷
IOTC

آیین بزرگداشت مقام معلم و تکریم فرهنگیان جزیره خارگ برگزار شد

آیین بزرگداشت مقام معلم و تکریم فرهنگیان جزیره خارگ برگزار شد

آیین بزرگداشت مقام معلم و تکریم فرهنگیان جزیره خارگ با حضور مسئولان و فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، دوشنبه ( 11 اردیبهشت ماه ) به همت شرکت پایانه های نفتی ایران و آموزش و پرورش جزیره خارگ، آیین بزرگداشت مقام معلم و تکریم فرهنگیان جزیره خارگ برگزار شد

رییس آموزش و پرورش جزیره خارگ در مراسم بزرگداشت روز معلم در جزیره خارگ اظهار داشت: امروز در حالی در دومین گام انقلاب اسلامی قرار داریم که رهبر معظم انقلاب سه محور خودسازی، جامعه‌پردازی و دست‌یابی به تمدن نوین اسلامی را برای همه ترسیم کرده‌اند و مکلف و موظف به حرکت در این مسیر هستیم.

فاطمه ندیم زاده تصریح کرد: در تمام تاریخ تمدنی ایران، معلمین جز طبقات مهم اجتماعی و از اقشار مرجع جامعه بوده‌اند که این وظیفه ما را در حفظ جایگاه رفیع آنها دو چندان می‌کند.

ندیم زاده در ادامه خاطر نشان کرد: مأموریت آموزش و پرورش، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب و تمدن ساز است.

رییس پایانه نفتی خارگ با تبریک روز معلم اظهار داشت: معلّم، ماندگارترین واژه ای که در تمام دنیا به محض اینکه نامی آز آن برده می شود احترام برانگیز است، اساس عالم هستی بر تربیت انسان قرار دارد و معلّم هدایت‌کننده انسان‌هاست. این همه تجلیل و رفعت جایگاه معلّم به خاطر نقش انسان‌سازی و تربیتی اوست.

سید محمد جواد موسوی افزود: تعلیم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و از این روست که تعلیم و تعلم، سنت نیکوی آفرینش است.

موسوی تاکید کرد: معلم نماد علم آموزی بشریت است، خداوند نماد علم آموزی بشریت را در قرآن با نون و القلم تاکید کرده، و به قلم سوگند خورده، معلمان با قلمی که نماد علم آموزی است و در دست آن‌ هاست به بشریت راه درست زیستن را یاد می‌دهند.

در ادامه دکتر امین حکیم عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان به عنوان سخنران ویژه مراسم به تشریح عظمت و رسالت خطیر معلم پرداخت، همچنین گروه جمع خوانی ابناالحسن به اجرای تواشیح پرداختند و در پایان با اهدای لوح سپاس از فرهنگیان تجلیل بعمل آمد.

روز معلم 9
روز معلم 8
روز معلم 7
روز معلم 6
روز معلم 5
روز معلم 4
روز معلم 3
روز معلم 2
روز معلم 1

روز معلم 21
روز معلم 20
روز معلم 19
روز معلم 18
روز معلم 17
روز معلم 16
روز معلم 15
روز معلم 14
روز معلم 13
روز معلم 12
روز معلم 11
روز معلم 10

روز معلم 35
روز معلم 34
روز معلم 33
روز معلم 32
روز معلم 31
روز معلم 30
روز معلم 29
روز معلم 28
روز معلم 27
روز معلم 26
روز معلم 25
روز معلم 24
روز معلم 23
روز معلم 22

(دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۶:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید