شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۵
IOTC

انجام تعمیرات اساسی دو مخزن ذخیره سازی در پایانه نفتی شمال

رییس پایانه نفتی شمال از انجام تعمیرات اساسی دو مخزن ذخیره سازی شماره 105 و 108 این پایانه خبر داد و افزود: انجام این تعمیرات طبق برنامه زمانبندی به زودی پایان می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مهندس حمیدرضا شاهدوست تصریح کرد: با تلاش کارکنانا این پایانه، پیشرفت پروژه تعمیرات اساسی دو مخزن یاد شده دو چندان شده است؛ این درحالی است که مخزن شماره 105 آماده هیدروتست می باشد.

وی با بیان اینکه انجام تعمیرات اساسی مخازن این پایانه مهم و راهبردی در شمال کشور با رویکرد اقتصادی انجام می شود، تصریح کرد: طبق تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، مخازن ذخیره سازی نفت خام و فرآورده های نفتی در شمال کشور برای آماده سازی توان و ظرفیت عملیاتی صنعت نفت باید آماده سازی و تعمیر اساسی شوند.
 
شاهدوست ادامه داد: تقسیم کار مناسب، برنامه ریزی دقیق و عملکرد گروهی برای بهبود فرآیند عملیات تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی موضوع مهم و شایسته است.

وی همچنین در باره سامانه های حفاظت الکترونیک پایانه نفتی شمال یادآور شد: هم اکنون ساخت اتاق و نصب تجهیزات این سامانه در دستور کار قرار گرفته است و به زودی کار طراحی و ساخت این مهم آغاز خواهد شد.

 

(شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید