دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۴
IOTC

تاکید سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران بر تقویت فعالیت های فرهنگی در جزیره خارگ

تاکید سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران بر تقویت فعالیت های فرهنگی در جزیره خارگ

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران در نشست با حجت الاسلام اسماعیل سواری امام جماعت مسجد ولی عصر (عج) جزیره خارگ با تاکید بر اینکه جزیره خارگ ظرفیت مناسبی جهت کارهای فرهنگی دارد گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران در کمک به فعالیت های فرهنگی پیش قدم خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی ادامه داد: اصلاح جامعه بدون اصلاح فرهنگ آن میسر نیست، به همین دلیل ورود به عرصه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی، به دلیل ابعاد گسترده آن، باید ورودی کارآمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبردی و در یک کلام حرکتی جهادی باشد.

 

حجت الاسلام سواری هم در این نشست اظهارداشت: شرایط فرهنگی حاکم بر جامعه ایجاب می کند تا مساجد به عنوان کانون تربیت دینی و فرهنگی مورد توجه و استفاده مطلوب قرار گیرد.

وی ادامه داد: کانون های مساجد می توانند در زمینه های مختلف از جمله آموزش، پژوهش، حجاب و عفاف، نماز، ولایت، قرآن، مهدویت، سلامت، کتابخانه و آی تی و ... فعالیت های ارزنده ای داشته باشند.

سواری هدف از تشکیل کانون های فرهنگی مساجد را تأمین نیازهای معنوی جامعه  برشمرد و گفت: در کانون های مساجد سعی می شود اقشار مختلف مردم از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان و ... را جذب کنیم.
ایشان در پایان از  تلاش ها و حمایت های عباس غریبی مدیر ارشد، روابط عمومی و امورفرهنگی و هنری شرکت پایانه های نفتی ایران که نسبت به فعالیت های فرهنگی اهتمام ویژه دارند تشکر کرد.

 

نشست + مسئولین فرهنگی 1

نشست + مسئولین فرهنگی 4
نشست + مسئولین فرهنگی 3
نشست + مسئولین فرهنگی 2

(جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۹:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید