دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۸
IOTC

دعوت سرپرست پایانه های نفتی ایران به حضور گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن

دعوت سرپرست پایانه های نفتی ایران به حضور گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران، در آستانه 22 بهمن، از کارکنان این شرکت برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت بعمل آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از همه کارکنان شرکت دعوت کرد تا پرشورتر از گذشته در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کنند.

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه عظیم ملت ایران است. این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال و روحیه ایثار و شهادت طلبی، استقلال‌طلبی و عدم وابستگی توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

امروز کشور عزیزمان ایران به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

اینجانب ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی با اعلام حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از همه مدیران، روسا و کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران جهت شرکت در این راهپیمایی باشکوه و آرمانی و تاثیرگذار که نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است دعوت بعمل می‌آورم.

 

گفتنی است مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در جزیره خارگ، شنبه از ساعت 9:30 از محل گلزار شهدای گمنام شروع و به سمت مسجد ولی عصر (عج) ادامه پیدا می کند.

(جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۳:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید