دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۷
IOTC

رشد و تعالی سازمان مرهون تلاش های پرسنل توانمند است

رشد و تعالی سازمان مرهون تلاش های پرسنل توانمند است

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: سرمایه انسانی سازمان اصلی ترین مزیت رقابتی هستند که چنانچه درست مدیریت شوند، می توانند به عنوان عامل کلیدی در موفقیت سازمان مؤثر باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در نشست بررسی مسائل و چالش های حوزه مدیریت منابع انسانی اظهارداشت: نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین بخش و عاملی حیاتی در بقای یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد. حتی پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری‌های جدید نتوانسته نقش و اهمیت نیروی انسانی در سازمان را کم‌رنگ کند. بنابراین مدیریت و راهبری نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است. 

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: خوشبختانه شرکت پایانه‌های نفتی ایران از این ثروت بزرگ، غنی است و مجموعه نیروی انسانی شرکت سرشار از خلاقیت و نوآوری هستند. 
وی ادامه داد: مدیران بایستی استعدادها و توانمندی های کارکنان زیر مجموعه را شناسایی و نسبت به شکوفایی آنان اقدام نمایند.
غریبی تاکید کرد: رویکرد ما اجرای عدالت سازمانی می باشدتا رضایتمندی در بین کارمندان و سیستم افزایش یابد.
سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: تکریم نیروی انسانی به عنوان مهمترین ارزش سازمان در اولویت کاری باشد، توجه به سرانه آموزشی و برگزاری دوره ها براساس تخصص و شایستگی محور، ارزیابی عملکردها و به تخصص های همکاران توجه ویژه ای گردد. 

 

در این نشست سیدمحمدجوادموسوی رییس پایانه نفتی خارگ با اشاره به نقش آفرینی  همه کارکنان در بخش ها و ادارات مختلف در تحقق اهداف و برنامه های صنعت نفت و شرکت تصریح کرد: کارکنانی که در شرایط سخت آب و هوایی و در مناطق عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می کنند و در مسیر توسعه کشور گام برمی دارند حمایت از این سرمایه های ارزشمند لازم است

 

در ادامه مدیر، روسا و کارشناسان منابع انسانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی مسائل و چالش های حوزه نیروی انسانی رسمی، قراردادی و پیمانکاری را مطرح و راهکارهای پیشنهادی در راستای ارتقاء وضعیت موجود ارائه دادند.

 

نشست + منابع انسانی 8

نشست + منابع انسانی 11
نشست + منابع انسانی 10
نشست + منابع انسانی 7
نشست + منابع انسانی 6
نشست + منابع انسانی 5
نشست + منابع انسانی 3
نشست + منابع انسانی 2
نشست + منابع انسانی 1

(پنج شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱) ۱۸:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید