دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۵
IOTC

چالش ها و مسائل و برنامه های مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

چالش ها و مسائل و برنامه های مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

در نشستی و با حضور سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران، چالش ها و مشکلات و برنامه های مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، امروز ( سه شنبه 18 بهمن ماه ) در نشستی  با حضور عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس سلیمانی سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی و سیدمحمد جواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ و روسا، چالش ها و مشکلات و برنامه های مدیریت خدمات پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران اظهارداشت؛ مدیریت خدمات پشتیبیانی به عنوان یکی از مهمترین مدیریت های شرکت می باشد چرا که عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانواده های آن ها مرتبط می باشد.

عباس غریبی ادامه داد: مهمترین ماموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه های رفاهی، ورزشی، فرهنگی – هنری، مشاوره و روانشناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تامین خودرویی و ماشین آلات در پشتیبیانی از فرایند عملیات است که شایسته است این مدیریت در راستای تحقق ماموریت خود نهایت تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی و همچنین تامین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانواده های آنان به عنوان یک مدیریت سرآمد تلقی گردد.

غریبی مهمترین برنامه ها و چشم انداز خود در ارائه خدمات باکیفیت را بیان و تاکید کرد: مدیریت پشتیبانی با تمام توان در جهت تحقق برنامه های اعلامی تلاش کنند تا رضایتمندی به حد قابل قبولی ارتقا یابد.

وی افزود: با توجه به گستردگی فعالیت های این مدیریت که  ۷۰ درصد بودجه شرکت در این مدیریت هزینه می شود در جهت رعایت انضباط مالی باید در انتخاب پیمانکاران دقت فراوان داشت تا دچار مصائب و مشکلات نشویم.

گفتنی است درادامه این نشست روسای خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامه ها، چالش ها، نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات پرداختند.

جلسه + پشتیبانی 17
جلسه + پشتیبانی 15
جلسه + پشتیبانی 12
جلسه + پشتیبانی 9
جلسه + پشتیبانی 8
جلسه + پشتیبانی 7
جلسه + پشتیبانی 6
جلسه + پشتیبانی 5
جلسه + پشتیبانی 4
جلسه + پشتیبانی 3
جلسه + پشتیبانی 2
جلسه + پشتیبانی 1

جلسه + پشتیبانی 18
جلسه + پشتیبانی 16
جلسه + پشتیبانی 14
جلسه + پشتیبانی 13
جلسه + پشتیبانی 10
 
(سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱) ۲۱:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید