پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۰۶
IOTC
جمعه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۳۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به همت شرکت پایانه های نفتی ایران

جشن بزرگ میلاد نور در جزیره خارگ برگزار شد

به مناسب فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) شب گذشته (22 خرداد) به همت شرکت پایانه های نفتی ایران جشن بزرگ میلاد نور در جزیره خارگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مراسم جشن میلاد آن حضرت شامگاه پنجشنبه در مسجد ولی عصر (عج) و همزمان در کنار ساحل خلیج فارس با شرکت پر شور کارکنان صنعت نفت و اقشار مختلف مردم این جزیره برگزار شد و مداحان وسنخرانان در مدح ومنقبت نجات دهنده جهان بشریت سخن گفتتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در این مراسم گفت: از نشانه های فضیلت داشتن یک شب سفارش بر احیا گرفتن آن شب است که این سفارش نشان دهنده عنایت ویژه الهی و نظر رحمت حضرت حق در این شب به بندگان است و یکی از شبهایی که روایت در خصوص احیا آن شب وجود دارد شب نیمه شعبان است.

وی در ادامه با برشمردن مهم ترین وظایف شیعیان در عصر غیبت، گفت: دعا برای امام زمان، شناخت صفات و سیره امام، رعایت ادب در همه موارد، عشق و علاقه نسبت به حضرت، علاقه مند کردن دیگران به امام زمان (عج)، اظهار علاقه وافر برای ملاقات با آن حضرت، ذکر فضائل و مناقب آن حضرت، و شرکت در مجالس امام شناسی و صدقه برای سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از مهم ترین وظایف شیعیان در عصر غیبت است.
 
حسینی با عنوان اینکه دوستی با دوستان حضرت باعث تقرب و جلب خشنودی ایشان است، افزود: امام هادی علیه السلام در زیارت شریفه جامعه می فرمایند: «برئت الی الله عزوجل من اعدائکم و من الجبت و الطاغوت و الشیاطین و حزبهم الظالمین» یعنی برائت می جویم به درگاه خدای عز و جل از دشمنان اهل بیت؛ از این رو بر ما واجب است که به سفارش و تاکید اهل بین عصمت و طهارت علیم السلام الاجمعین به خوبی عمل کنیم.
 
در این مراسم سید سعید رضویان مولودی خوانی کرد.

 آذین بندی ادارات، خیابان ها، بلوارها، پارک و فضاهای سبز، خیابان ساحلی، مساجد و مناطق مختلف شهری و همچنین ایجاد ایستگاه های صلواتی پخش شربت وشیرینی ازجمله فعالیت شرکت پایانه های نفتی ایران برای خجسته میلاد با سعادت امام عصر (عج) در جزیره خارگ بود.

(جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید