دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۶
IOTC

در راستای تحکیم روابط خانواده کارگاه آموزشی فرزند پروری در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

در راستای تحکیم روابط خانواده کارگاه آموزشی فرزند پروری در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

کارگاه فرزندپروری با حضور خانواده ها و با موضوعات خانواده سلامت و کودک خلاق، مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس و بیش فعالی و مشکلات رفتاری به همت مرکز مشاوره پایانه نفتی خارگ و به مدت سه روز در محل سالن اجتماعات سینما صدف برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران؛ دکتر رویا دلیری به عنوان مدرس، در کارگاه خانواده سلامت به موضوع کودک خلاق، تاثیرات والد مثبت اندیش و برنامه ریزی در زندگی افراد اشاره کرد و راه کارهای عملی برای پرورش ذهن و استعداد نهفته فرزندان را بیان نمود.

وی همچنین در کارگاه مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس به ارائه مطالبی در خصوص مسئولیت پذیری مادر، پدر و فرزندان، اعتماد به نفس، عزت نفس در کودکان، مسئولیت پذیری فعالیت مغز کودکان، ذهن کنجکاو و تشویق فرزندان و همچنین عادات ، انتظارات و نظم درونی در خانه پرداختند. 

دکتر دلیری در کارگاه بیش فعالی و مشکلات رفتاری به موضوعات کودکان ADHD  و یا بیش فعال و فزونی رفتار و نشانه های کودکان بیش فعال که شامل تکانشی، عدم تمرکز ، بی تابی و خستگی ناپذیری و اینکه رفتار والدین با کودکان چگونه باشد مطالبی را مطرح و با خانواده ها به اشتراک گذاشتند.

 

 

کارگاه  3

کارگاه  32
کارگاه  31
کارگاه  30
کارگاه  29
کارگاه  28
کارگاه  27
کارگاه  26
کارگاه  25
کارگاه  24
کارگاه  23
کارگاه  22
کارگاه  21
کارگاه  20
کارگاه  19
کارگاه  18
کارگاه  17
کارگاه  16
کارگاه  15
کارگاه  14
کارگاه  13
کارگاه  12
کارگاه  11
کارگاه  10
کارگاه  9
کارگاه  8
کارگاه  7
کارگاه  6
کارگاه  5
کارگاه  4
کارگاه  1

(یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱) ۱۹:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید