دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۵۴
IOTC
عباس اسدروز:

سلامت کارکنان نقش مهم و اساسی در افزایش بهره وری سازمانی دارد

سلامت کارکنان نقش مهم و اساسی در افزایش بهره وری سازمانی دارد

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از انبارهای مواد غذایی پایانه نفتی خارگ که با هدف بررسی راهکارهای افزایش بهره وری و ارتقای سلامت کارکنان با تغذیه سالم انجام شد، بر نقش تغذیه سالم در ارتقای سلامت و افزایش بهره وری کارکنان تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، چهارشنبه ( 14دی ماه)، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از سردخانه و انبارهای نگهداری مواد اولیه غذایی پایانه نفتی خارگ بازدید کرد.

عباس اسدروز در این بازدید اظهار داشت: یکی از عوامل کارایی انسانی، تامین غذای سالم وکافی است به همین جهت نگهداری مواد غذایی طبق اصول بهداشتی و فنی از پایه های بهداشت عمومی وپیشگیری از بروز بیماریهای مختلف وجلوگیری از اتلاف مواد غذایی محسوب می شود. 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: برای رسیدن به این هدف لزوم تطبیق انبارهای نگهداری مواد غذایی با اصول استاندارد ضروری می باشد.
وی ادامه داد: با توجه به سلامت جسم و ذهن کارمندان، تغذیه سالم می تواند منجر به افزایش تمرکز، کاهش خستگی و کاهش مشکلات جسمانی شود در نهایت افزایش رضایت و بهبود عملکرد کارکنان و همچنین افزایش بازدهی را دنبال خواهد داشت.
اسدروز تاکید کرد: سلامت و بهداشت کارکنان با افزایش بهره وری سازمانی ارتباط مستقیم دارد. از همین رو باید در راستای ارتقای سلامت این عزیزان استانداردهای مربوطه رعایت شوند.

 

بازدید اسدروز 6
بازدید اسدروز 5
بازدید اسدروز 4
بازدید اسدروز 3
بازدید اسدروز 2
بازدید اسدروز 1
(پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱) ۰۷:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید