دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۳
IOTC

نوسازی زیرساخت‌های حیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران

نوسازی زیرساخت‌های حیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر ضرورت نگهداری و نوسازی زیرساخت‌های این شرکت از جمله مخازن ذخیره‌سازی، خطوط لوله و اسکله‌های صادراتی تأکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در بازدید از پایانه نفتی خارگ اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان یک شرکت فنی، عملیاتی و تخصصی و متولی انجام عملیات صادرات نفت خام و میعانات گازی باید آمادگی لازم را در راستای انجام مأموریت‌های محوله داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر نگهداری و نوسازی زیرساخت‌ها از جمله مخازن ذخیره‌سازی، خطوط لوله و اسکله‌های صادراتی تأکید و عنوان کرد: این اهداف باید در دستور کار مستمر مدیران، رؤسای ستادی و رؤسای مناطق عملیاتی قرار گیرد.

اسدروز افزود: باید تلاش کنیم نقش کلیدی خود را به‌عنوان مجموعه‌ای چابک، توانمند و متعالی، با تأمین رضایت پایدار مشتریان، سهامداران و ذی‌نفعان کلیدی ایفا کنیم.

وی در بازدید از روند تعمیرات مخزن 15 پایانه نفتی خارگ گفت : با توجه خرابی و فرسودگی سیستم نشت بند مخزن 15  اقدامات لازم جهت تعمیر سیستم نشت بندی در دستور کار قرار گرفت 

اسدروز افزود: با توجه به موجود بودن اسکاف باند مناسب در انبار اداره کالا خارگ، تامین فوم باکس از منابع داخلی و همچنین قابل استفاده بودن بخش های فلزی سیستم نشت بند موجود، عملیات اجرایی  تعویض نشت بند با استفاده از طرفیت و توان داخل آغاز گردید.
 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد:  پس از اتمام مراحل اجرای کار و نصب سیستم نشت بندی اولیه به منظور حصول اطمینان از صحت عملکرد آن با هماهنگی اداره عملیات صادرات مخزن  تا ارتفاع 46.4 فوت با موفقیت بارگیری شد و همچنین پس از نصب گردگیر فلزی مجددا مخزن تخلیه گردید. پس از چند مرحله پر و خالی نمودن این مخزن در سرویس عملیاتی قرار گرفت. 

وی اهداف اجرای پروژه را کاهش هزینه ها،استفاده حداکثری از منابع موجود،کاهش مدت زمان تامین و اجرا،استفاده از قطعات فلزی سالم مخزن،بهبود عملکرد سیستم نشت بندی و صرفه جویی قابل توجه بیان کرد.

 

مخزن 3
مخزن 1

(پنج شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید