دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۶
IOTC
محسن رضایی در بازدید از جزیره خارگ

استکبار جهانی نگران پیشرفت‌های حوزه علمی و اقتصادی ایران است

استکبار جهانی نگران پیشرفت‌های حوزه علمی و اقتصادی ایران است

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: استکبار جهانی نگران پیشرفت های به وجود آمده در حوزه علمی و اقتصادی است.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محسن رضایی صبح پنجشنبه در جمع مسولان جزیره خارگ اظهار داشت: مردمان خارگ در سخت‌ترین شرایط طی هشت سال دفاع مقدس پای آرمان های انقلاب اسلامی ایران ایستادند و باید قدردان رشادت های اهالی خارگ بود.

وی افزود: کارکنان شرکت نفت با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی مردم ایستادند، شهید دادند و زیر بمباران تشیع شهدای خود رو انجام دادند، اما لحظه ای نگذاشتند صادرات نفت از این جزیره با اختلال مواجه شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تصریح کرد: همچنان جنگ های تحمیلی به ایران اسلامی ادامه دارد، استکبار جهانی نگران پیشرفت های به وجود آمده در حوزه علمی و اقتصادی است.

رضایی خاطر نشان کرد: مردمان صبور استان بوشهر، مردمانی مرزدار غیرتمند و جان فدا برای جمهوری اسلامی ایران در طول دوران انقلاب بوده اند، این مردمان غیور شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

محسن رضایی 2

سید محمد جواد موسوی در نشست با معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار داشت: از زمانی که اولین بشکه نفت وارد جزیره خارگ شد این منطقه به عنوان مرکز صادرات نفت کشور نقش بسیار اساسی و کلیدی ایفا نموده که همچنان ادامه دارد.

وی افزود: درحال حاضر نیز پرسنل خدوم و زحمتکش و شریف پایانه نفتی در تخصص‌های مختلف عملیاتی، فنی وخدماتی درخشکی و دریا با ایثار و از خودگذشتگی بدون وقفه شبانه روز درحال انجام وظایف درخصوص ماموریت های محوله از طرف شرکت ملی نفت می باشند.

رئیس پایانه نفتی خارگ تصریح کرد: در کنار انجام ماموریت‌های تخصصی ، مسولیتهای اجتماعی که در دولت سیزدهم به دستور وزیر محترم نفت و همچنین مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران مصوب شده به طور جدی درحال پیگیری است ، نظر به اینکه خدمات رسانی به مردم در راس دستورات دولت سیزدهم قرار گرفته و جا دارد از اقدامات مسولین استان با مدیریت استاندار محترم و همه عزیزانی که در خارگ در قسمت‌های شهری به ریاست محمدرضا دشتی زاده بخشدار محترم خارگ مسولیت دارند و امام جمعه محترم که با نفت همراهی کامل دارند تقدیر و تشکر را داریم.

موسوی در پایان یادآور شد: خارگ همیشه یادآور انقلاب ، دفاع مقدس ،جهاد و مقاومت بوده و همچنان مقاوم بر تارک تاریخ خواهد درخشید.


محسن رضایی 6
محسن رضایی 5
محسن رضایی 1

(پنج شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱) ۱۳:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید