دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۴
IOTC

سومین جلسه شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 1401 برگزار شد

سومین جلسه شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 1401 برگزار شد

سومین جلسه شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور اعضای اصلی این شورا، یکشنبه ( دهم مهرماه) در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، این نشست با حضور اعضای اصلی شورای فرهنگی شرکت با محوریت بررسی برنامه های فرهنگی این شرکت در سال 1401 ، بررسی صورتجلسات نشست های قبلی شورای فرهنگی و ارزیابی طرح ها و پیشنهادات به میزبانی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برگزار شد.

سید علی میری رییس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی به عنوان میزبان جلسه ضمن خوش آمدگویی به اعضای شورای فرهنگی بر ضرورت برگزاری جلسات مستمر شورا و اجرای مصوبات آن تاکید و از برگزاری سومین جلسه این شورا در سال جاری به میزبانی این پایانه ابراز خرسندی نمود. 

وی افزود: امیدواریم مصوبات این جلسه راه گشای امور فرهنگی و اجتماعی شرکت و اثرگذار برای کارکنان باشد.

در ادامه عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات و مصوباتی که تاکنون در شورای فرهنگی انجام گرفته، بر توجه و اهمیت مسائل فرهنگی و اجتماعی و برگزاری مراسمات و برنامه های متنوع فرهنگی به ویژه در مناطق عملیاتی تاکید داشتند.

اسدروز در ادامه ضمن تاکید بر طرح مباحث اساسی و کلان فرهنگی در این جلسات، شوراهای فرهنگی را از معتبرترین تشکل های فرهنگی در سطح وزارت نفت دانست و خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت این شورا برای تنوع بخشی برنامه ها و ترسیم چشم انداز بلندمدت فرهنگی شرکت شد.  

در ادامه رئیس شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن تشکر از میزبانی  شایسته پایانه میعانات گازی پارس جنوبی از سومین نشست سال 1401 شرکت، برای محمدرضا سیفی و نصراله باقری از اعضای قبلی شورا که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند آرزوی صحت و موفقیت نمودند و حضور عباس سلیمانی و سیدبهمن موسوی به عنوان اعضای جدید شورا را خیرمقدم داشتند و ابراز امیدواری کردند حضور نفرات جدید موجب رونق، ترقی و بهبود تصمیمات آینده شورا گردد.

محمد نوروزی فرد افزود: حضور منظم و مستمر و اثرگذار کلیه اعضای شورا در جلسات جای قدردانی دارد و قطعاً هر موضوعی که موجب ایجاد تحرک، پویایی، شادابی و چابکی در شرکت گردد باید در همین محل و شورا مطرح و مصوب گردد و این شورا خانه ای مناسب برای همین دستاوردها  می باشد.

 وی در بخش دیگری از سخنان افزود:در طی روزهای گذشته متاسفانه شاهد بودیم تعدادی معدود هنجارشکن با بهانه های مختلف و با حمایت رسانه های بیگانه به دنبال ایجاد اخلال در روند آرامش و امنیت کشور بودند که با حضور به موقع دستگاه‌های انتظامی و امنیتی این قائله های مخرب کنترل و عاملان این اتفاقات، آرزوهای پرورش یافته در ذهن های بیمار خود را به گور خواهند برد.

نوروزی فرد تاکید کرد: وظیفه همه ما مدیریت و مراقبت موضوع در محیط های اداری است و مدیران باید با حفظ ارتباط و حسن خلق و روی گشاده با بدنه و اقشار مختلف کارکنان برخورد نمود و ضمن رفع نیازهای اساسی آنها در مسیر بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی گام بردارند .

اعضای شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران، در این نشست ضمن بررسی گزارش عملکرد حوزه های مختلف، دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه  های فرهنگی ارائه و مصوباتی در خصوص برگزاری مراسم بازنشستگی ویژه کارکنان بازنشسته در طی چهار سال گذشته، خرید البسه ورزشی ویژه کارکنان رسمی و مدت موقت، مکاتبه با بانک عاملی که مبالغ نفت کارت کارکنان در آن ذخیره می شود در خصوص استفاده کارکنان از وام های کم بهره وهمچنین به منظور اجرای دقیق شیوه نامه شوراهای فرهنگی در سطح وزارت نفت،روسای کمیته های تخصصی زیر مجموعه شورا شامل کمیته های مذهبی، ورزشی،بسیج ،روابط عمومی ،فرهنگی و هنری و اجتماعی را انتخاب و مصوب نمودند.

در این نشست عباس سلیمانی به عنوان رییس کمیته مذهبی، مراد مرادی رییس کمیته ورزش، مجتبی پورنظری رییس کمیته بسیج، روح الله اخوان رییس کمیته روابط عمومی، حمید مجدم رییس کمیته فرهنگی و هنری و عبدالمجید ستایشی رییس کمیته اجتماعی انتخاب شدند.

شورای فرهنگی 1

شورای فرهنگی 2

شورای فرهنگی 11
شورای فرهنگی 10
شورای فرهنگی 9
شورای فرهنگی 8
شورای فرهنگی 7
شورای فرهنگی 6
شورای فرهنگی 5
شورای فرهنگی 4
شورای فرهنگی 3

(دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱) ۱۶:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید