سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۰۲
IOTC
سه شنبه / ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۱۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

بررسی پروژه نوسازی و ارتقای ظرفیت و توان اسکله تی خارگ

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از پروژه نوسازی و ارتقای ظرفیت عملیاتی و توان بارگیری اسکله تی پایانه نفتی خارگ بازدید کرد و خواستار شتاب در اجرای این پروژه ها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در این بازدید تصریح کرد: افزایش توان عملیاتی اسکله های بارگیری و صادرات نفت خام کشور بسیار مهم و حیاتی است و به همین دلیل هم اکنون سه پیمانکار اجرایی در زمینه های مختلف مشغول فعالیت در این اسکله می باشند.

وی با تقدیر از تلاش کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران، گفت: هماهنگی و انسجام کاری در راستای انجام همزمان عملیات بارگیری و صادرات نفت خام و همچنین تعمیرات و نوسازی تاسیسات این اسکله، نشان از تعهد و تخصص نیروی انسانی صنعت نفت است که خوشبختانه پایانه نفتی خارک از این قابلیت مهم به خوبی برخودار می باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، تعمیرات اساسی و بهینه سازی اسکله ها و بهسازی و توسعه سامانه دریافت و صدور نفت سوخت خارک را دو پروژه راهبردی در راستای تقویت توان صنعت نفت کشور در زمینه صادرات نفت خام خواند و افزود: تلاش برای نوسازی این تاسیسات، به مثابه گام برداشتن در راستای تامین منافع ملی است.

موسوی با اشاره به مقام برتر شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان شرکت نمونه ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی یادآور شد: می توانیم با صدور خدمات فنی و مهندسی و مهمتر از آن نیروی انسانی ماهر و با تجربه، پشتیبانی خوبی از تولید و زنجیره ارزش صنعت نفت ایران در سال جاری ارائه کنیم.

 
(سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید