چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۸
IOTC
دوشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۱۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

ایثارگری جانبازان سرافراز ایران اسلامی سند ماندگار انقلاب است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ایثارگری جانبازان سرافراز ایران اسلامی سند ماندگار انقلاب خواند و جانفشانی آنان را ملاک و الگوی بارز مدیریت جهادی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت سپاه خارگ و همچنین ناوتیپ ذوالفقار سپاه مستقر در این جزیره تصریح کرد: سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی ، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) آن را در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار و ودیعه گذاشت.
 
وی ادامه داد: پاسداران و جانبازان سرافراز ایران اسلامی با اقتدا به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سید الشهدا(ع)، در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و رشادت‌ها وحماسه آفرینی های آنان در طول هشت سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک شدنی نیست.
 
موسوی در این با گرامیداشت این اعیاد خجسته، روز پاسدار و جانباز را به تمامی پاسداران، جانبازان و به ویژه بسیجیان جان برکف و مردم شریف و متدین جزیره خارگ تبریک  و تهنیت گفت و تصریح کرد: خادمان ملت در صنعت نفت برای تمام شماعزیزان در مسیر پیمودن راه بزرگ شهدای والامقام، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)  و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب آرزوی موفقیت و سربلندی دارند.
 
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این مراسم با اهدای لوح تقدیر به فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج خارگ، فرمانده ذوالفقار سپاه خارگ و فرمانده سپاه فرودگاه شهدای جزیره خارگ از تلاش ها و جانفشانی های آنان قدردانی کرد.
(دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید