دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۶
IOTC
عباس اسدروز در نشست با مدیران بیمه دانا

ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت همواره مورد تاکید ما می باشد

ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت همواره مورد تاکید ما می باشد

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در نشست با مدیران بیمه دانا بر ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز توسعه سرمایه انسانی را یکی از مهم ترین اهداف راهبردی سازمان های توسعه یافته در عصر حاضر برشمرد و گفت: امروزه قدرت سازمان ها را سرمایه مادی، ماشین آلات و تجهیزات رقم نمی زنند، بلکه نیروی انسانی با کیفیت، کارآمد و خلاق تعیین کننده قدرت و توان رقابتی سازمان هاست.
مدیر عامل پایانه های نفتی ایران ادامه داد: اگر سرمایه انسانی، بزرگترین و باارزش ترین دارایی هر سازمان و کشوری محسوب می شود، باید بپذیریم هر چیز که باارزش تر و گرانبهاتر باشد به حفظ و نگهداری، مراقبت و مدیریت بهتر نیز نیازمند است.
اسدروز افزود: ارتقای سرمایه انسانی و حرکت به سوی تعالی سازمانی به عنوان یکی از موضوعات استراتژیک همواره مد نظر شرکت بوده است
گفتنی است در این نشست بر تعامل دو جانبه در راستای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت، بررسی راهکارهای تحقق مشتری مداری به عنوان مهم ترین رکن و ایجاد تنوع در سبد بیمه ای تاکید شد.

شایان ذکر است مدیر عامل بیمه دانا با بیان گزارشی از اقدامات بیمه دانا،  ضمن تشکر از مدیران طرف قرار داد در صنعت نفت و تاکید بر انجام تعهدات طبق توافقات انجام شده، با ارائه پیشنهاداتی در جهت اجرایی شدن موارد  بیان شده به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان قول مساعد وهمکاری دادند

 

بیمه دانا  3
بیمه دانا  2

بیمه دانا  4

(جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱) ۰۹:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید