دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۵۳
IOTC

دومین جلسه شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 1401 برگزار شد

دومین جلسه شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 1401 برگزار شد

دومین جلسه شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور اعضای اصلی این شورا، دوشنبه ( نهم خرداد ماه) در پایانه نفتی شمال برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، این نشست با حضور اعضای اصلی شورای فرهنگی شرکت با محوریت بررسی برنامه های فرهنگی این شرکت در سال 1401 ، پیگیری و ارائه گزارشات از اقدامات عملی در خصوص مصوبات اولین صورتجلسه شورای فرهنگی با تمرکز بر بررسی مشکلات و معضلات فرهنگی موجود در پایانه نفتی شمال و نگاه ویژه به این منطقه ،به میزبانی این پایانه برگزار شد.

 در این نشست مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با تقدیر از اقدامات و مصوبات انجام گرفته در شورای فرهنگی اظهار داشت: با توجه به اهمیت توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی و ایجاد نشاط در بین خانواده های کارکنان، برگزاری مراسمات و برنامه های فرهنگی متنوع در ستاد و مناطق عملیاتی می بایست در دستور کار قرار گیرد و زمینه ایجاد و تزریق نشاط و شادابی در بین کارکنان و خانواده ها فراهم گردد.  

عباس اسدروز در ادامه ضمن تاکید بر طرح مباحث اساسی و کلان فرهنگی در این جلسات، شوراهای فرهنگی را از معترترین تشکل های فرهنگی در سطح وزارت نفت دانست و خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت این شورا برای تنوع بخشی برنامه ها و ترسیم چشم انداز بلندمدت فرهنگی شرکت شد.  

 در ادامه محمد نوروزی فر رییس شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت :مقوله فرهنگ یکی از مولفه های مهم در هر جامعه ای است و برای پیشبرد اهداف آن نیز نیازمند اهتمام همگانی می باشد.  

رییس شورای فرهنگی در ادامه خاطر نشان کرد: که کمیته های فرهنگی ، مذهبی ، ورزشی و هنری باید به سرعت با ارائه ایده و طرح و برنامه، فعالیت و ارتباط خویش را با این شورا برقرار و موجب رونق و بالندگی در حوزه های مختلف گردند .

 

وی اهداف شورای فرهنگی را ارتقای فرهنگ دینی کارکنان ،داشتن روحیه شور و نشاط و امید در کارها، بالابردن راندمان کاری در شرکت ، تقدیر از خادمان فرهنگی ، ارتباط با خانواده کارکنان ، تقویت نشاط دینی کارکنان ، شناسایی و رفع مشکلات خانوادگی کارکنان و ایجاد دلگرمی بیشتر کارکنان و خانواده ها ، ایجاد نشاط فرهنگی و دینی و از بین بردن یاس و نومیدی در بین کارکنان دانست .

نوروزی فرد تاکید : دسترسی به این اهداف دور از دسترس نبوده و  همه این موارد منتج به افزایش بهره وری در شرکت و افزایش رضایت مندی کارکنان و خانواده ها می گردد.

شایان ذکر است در این نشست اعضای شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران، ضمن بررسی گزارش عملکرد حوزه های مختلف، دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه  های فرهنگی ارائه و تصویب نمودند.

 

شورای فرهنگی 3

شورای فرهنگی 2

شورای فرهنگی 7
شورای فرهنگی 5

شورای فرهنگی 9
شورای فرهنگی 8
شورای فرهنگی 6
شورای فرهنگی 4

(سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱) ۱۷:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید