سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۴
IOTC
شنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۰۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

استاندار هرمزگان: دومین پایانه نفتی ایران در جاسک احداث می شود

استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان از بهترین فرصت و ظرفیت ها برای سرمایه گذاری برخوردار است و با ایجاد منطقه ویژه در جاسک، دومین پایانه نفتی ایران در این منطقه ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، جاسم جادری در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی استان خوزستان با اشاره به ظرفیت های گسترده استان هرمزگان برای سرمایه گذاری، افزود: استان هرمزگان دارای پنج منطقه ویژه اقتصادی و دو منطقه آزاد است و ایجاد یک منطقه ویژه اقتصادی دیگر در شهرستان جاسک نیز در دولت مصوب شده است.

 
وی ادامه داد: هرمزگان از بهترین فرصت و ظرفیت ها برای سرمایه گذاری برخوردار است و با ایجاد منطقه ویژه در جاسک، ترمینال دوم نفتی ایران در این منطقه ایجاد می شود.
 
استاندار هرمزگان افزود: جزایر قشم و کیش و لاوان و سایر جزایر این استان نیز دارای فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری هستند.
 
جادری با اشاره به ظرفیت های پالایشگاهی استان هرمزگان، تصریح کرد: پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج فارس که ظرفیت تولید 35 میلیون لیتر بنزین را دارد در این استان در حال احداث است و پالایشگاه های بزرگ دیگری نیز در این استان فعال هستند.
 
وی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و شهید رجایی، کشتی سازی و بنادر استان هرمزگان، صنایع فولاد و آلومینیوم را از دیگر فرصت های مهم برای سرمایه گذاری دانست.
 
در این دیدار که محمدامین صباغ زاده رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان نیز حضور داشت، عبدالرحمن سلیمانی رئیس اتاق بازرگانی خوزستان نیز برای همکاری در راستای حضور سرمایه گذاران این استان در هرمزگان اعلام آمادگی کرد.
(شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید