جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۰
IOTC
سه شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۰۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

حمایت مدیرعامل پایانه های نفتی ایران از بهداشت و درمان خارگ

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، با اعلام حمایت از توسعه مرکز تله مدیسین بهداشت و درمان خارگ ، اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این مرکز ، سطح خدمات درمانی به کارکنان صنعت نفت و مردم عزیز جزیره خارگ افزایش یافته و از رفاه بیشتری برخوردار شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی به ویژگی خاص صنعت نفت در مناطق عملیاتی اشاره کرد و افزود: سیستم تله مدیسین می تواند به بسیاری از نیازهای درمانی کارکنان در مناطق عملیاتی پاسخ داده و تبدیل به یک سازوکار ویژه و اثرگذار در سطح صنعت نفت شود.
 
وی ادامه داد: برخورداری یک مجموعه درمانی از این مرکز مهم همچنین می تواند از بسیاری از اعزام ها جلوگیری کرده و این امر کاهش هزینه ها و تردد کارکنان را در پی خواهد داشت.
 
مرکز پزشکی از راه دور (تله مدیسین) بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ با حضور دکتر کیان، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و شورای مدیران این سازمان از طریق ارتباط مستقیم این مرکز با مرکز تله مدیسین بیمارستان نفت تهران و مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران در محل اورژانس بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت افتتاح شد.
 
افتتاح این مرکز گامی بزرگ در جهت کاهش درصد موارد اعزامی به خارج از جزیره خارگ و نیز دریافت آموزش های از راه دور است.
 
با راه اندازی این مرکز علاوه بر بالا بردن سطح خدمات درمانی به خانواده نفت، شهروندان جزیره خارگ نیز می توانند از مزیت های آن بهره مند شوند.
 
در حال حاضر ارتباط مرکز تله مدیسین بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ با 24 مرکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت در سراسر کشور به طور شبانه روزی فعال است. 
 
کار درمان بیماران مراجعه کننده به این بهداشت و درمان که نیاز به ویزیت های تخصصی و فوق تخصصی دارند نیز از طریق این مرکز و با وقت قبلی انجام می شود.
 

 

(سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید