یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۴۵
IOTC

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

همزمان با هفته کار و کارگر، عباس اسدروز در پیامی این مناسبت را به کارگران تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران، تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران  ، عباس اسدروز در پیامی فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به همه کارگران تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک گفت .
 
 
تلاشگران عزیز شرکت پایانه های نفتی ایران

 

با سلام و احترام و قبولی طاعات و عبادات 

کار خمیرمایه پیشرفت انسان و منشأ توسعه و تحول جوامع است و به یقین کارگران، پیشگامان این حیات بدیع و نشاط آفرینند.

جایگاه کار در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر رحمت و مهربانی دستان یک کارگر را می بوسد و می فرماید: این دستی است که آتش جهنم آن را نمی سوزاند.

هفته کار و کارگر، فرصتی مغتنم جهت قدردانی از تلاشگران بلندهمتی است که همواره با تلاش و پشتکار فراوان خویش،  موجبات خود اتکایی، رشد و توسعه همه جانبه کشور را فراهم نموده و با خدمات صادقانه خود سرزندگی، امید و اخلاص را به جامعه هدیه می‌دهند.

 در همین راستا بر خود لازم می دانم فرارسیدن هفته کار و کارگر را به پیشگاه آحاد جامعه کارگری به ویژه تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران  که در آخرین حلقه از زنجیره ارزش نفت فعالیت می کنند ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) به عنوان سال «تولید؛ دانش بنیان ، اشتغال آفرین » نامگذاری شده است، با همت و عزم راسخ همیشگی کارگران دلسوز و متعهد، شاهد افزایش و رشد چشمگیر تولید در راستای تحقق عملی شعار سال باشیم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و سرافرازی همه کارگران عرصه صنعت عظیم نفت به ویژه کارگران تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران را آرزومندم.

(چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۶:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید