شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۵
IOTC
پنج شنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۰۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

فرماندار بهشهر: نقش صنعت نفت در توسعه بهشهر کلیدی است

محمدتقی نورزاد نقش صنعت نفت در توسعه شهرستان بهشهر را کلیدی خواند و افزود: شرکت های نفتی مستقر در حوزه استحفاظی این شهرستان یکی از شاخص های توسعه ای این منطقه محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، فرماندار بهشهر در دومین همایش و هفتمین گردهمایی روابط عمومی دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی این شهرستان افزود: روابط عمومی ها نقش تعیین کننده در ادارات و تحولات مختلف آن دارند که باید فعال و پویا وارد شوند.
 
وی با تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق شعار سال به ویژه در حوزه فرهنگی اظهار داشت:  با توجه به دغدغه های رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ همه ما و به خصوص روابط عمومی ها باید در این راستا با تلاش بیشتری وارد شوند.
 
نورزاد ادامه داد: تکریم ارباب رجوع از مسائل مهمی است که باید در اولویت باشد چرا که خط مقدم ما مطالبات مردمی است و بی احترامی به مردم از هیچ دستگاه و کارمندی پذیرفته نیست.
 
وی گفت: اکنون کشور با تهدیدات و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند و لذا با توجه به تمام مشکلاتی که وجود دارد باید مقاومت کنیم و نهایت احترام و توجه به ارباب رجوع از وظایف مهم ما است.
 
نورزاد، مدیریت، ایمان و اخلاص، اتحاد و وحدت، نظم و پرهیز از دروغ را از شاخصه های مهم روابط عمومی ها عنوان کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
فرماندار بهشهر افزود: حضور پایانه نفتی شمال، شرکت نفت خزر، بندرامیرآباد و دیگر تاسیسات صنعتی در حوزه تقسیمات جغرافیایی بهشهر قرار دارد و این یک مزیت مناسب اقتصادی برای این شهرستان است از این رو مدیران دستگاه های مختلف باید در این زمینه اطلاع کافی داشته و روابط عمومی ها نیز اطلاع رسانی کنند.
 
شهردار بهشهر نیز در این جلسه  در سخنانی گفت: در طول سال باید کار تیمی توسط روابط عمومی ها  در جهت ارتقاء و توسعه شهر انجام شود که ما هم از ایده ها و نظرات استفاده می کنیم.
 

 

(پنج شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید