دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۹
IOTC
در نشست با مدیرعامل

بررسی موانع و چالشهای حوزه مدیریت امور فنی پایانه های نفتی ایران

بررسی موانع و چالشهای حوزه مدیریت امور فنی پایانه های نفتی ایران

در نشستی و با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران موانع و چالشهای حوزه مدیریت امور فنی مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران : سه شنبه 23 فروردین در نشستی و با حضور عباس اسدروز مدیرعامل ، سید محمد جواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ ،مهدی باقری سرپرست امور فنی و روسای ادارات امور فنی  ، چالش های این حوزه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت 

عباس اسدروز در این نشست اظهارداشت : شرکت پایانه های نفتی ایران  به عنوان یک شرکت عملیاتی و با توجه به مسئولیت خود در زمینه ذخیره سازی، اندازه گیری و صادرات نفت خام  و میعانات گازی و نقش مهم آن در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران، همواره حفظ پایداری تولید و ارتقاء توانمندی های خود در زمینه به روز رسانی تجهیزات و آماده سازی شرایط عملیاتی برای افزایش تولید و صادرات نفت خام را در دستور کار دارد 
اسدروز  ادامه داد : اصول هر َصنعتی حفظ تاسیسات با انجام تعمیرات به موقع آن است
 
 وی افزود: در زمینه تعمیرات و نگهداری زیر ساخت های استراتژیک شامل خطوط لوله ،مخازن ذخیره سازی و اسکله های صادراتی نقش امور فنی بسیار پررنگ می باشد

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن بررسی مهمترین چالشها و مشکلات مدیریت امور فنی ،تاکید کرد: تلاشگران این مجموعه، در زمان های مختلف توانایی خود را به شایستگی نشان داده اند و هر جا که ضعف تکنولوژی با توجه به محدودیت های داخلی و بیرونی بوده ، کارکنان متخصص امورفنی اجازه نداده اند که خلاء یا مشکلی  در سازمان ایجاد شود.  

در این نشست نیز سید محمد جواد موسوی رییس پایانه خارگ در زمینه چالشها و مشکلات ادارات تعمیرات پایانه خارگ اظهار داشت: در حوزه تامین کالا و بودجه مشکلات زیاد هست و بودجه کفاف رفع نیازهای تعمیراتی منطقه نبوده و کالای مورد نیاز به موقع تامین نمی شود.

موسوی افزود: علیرغم همه محدودیت ها و کمبود نیروی انسانی ،کارکنان امور فنی با هم افزایی و تلاش مضاعف ،درخواست کارها و پروژه ها را به سرانجام می رسانند که جا دارد به نحو مقتضی زحمات آنها دیده شود.

در ادامه این نشست  ، سرپرست امور فنی گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ و برنامه های سال پیش رو را تشریح کردند .

مهدی باقری اظهار داشت : علیرغم محدودیت های بودجه جاری،با استفاده از منابع موجود اقدامات بسیار خوبی در حوزه نگهداری و تعمیرات تاسیسات انجام شده است.آغاز به کار ۲ پروژه در اسکله های صاداراتی پایانه نفتی خارگ، تعمیرات اساسی توربین شماره۱ نیروگاه بزرگ و نصب و راه اندازی دو دستگاه دیزل ژنراتور  از مهمترین اقدامات در دست اجراست.

باقری ضمن تشریح مهمترین چالشها و مشکلات مدیریت امور فنی ،افزود:در سه منطقه عملیاتی خارگ ،عسلویه و شمال،۹ پروژه در حال انجام تشریفات مناقصه داریم که با انتخاب پیمانکار ،به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آنها خواهیم بود.

روسا و کارشناسان مدیریت امورفنی نیز نقطه نظرات خود را در زمینه  مهمترین برنامه ها ، چالش ها،نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات  مطرح نمودند.

 

امورفنی 7

امورفنی 4
امورفنی 1

امورفنی 17
امورفنی 16
امورفنی 15
امورفنی 13
امورفنی 12
امورفنی 11

امورفنی 21
امورفنی 19

امورفنی 18

امورفنی 20

امورفنی 9
امورفنی 8
امورفنی 6
امورفنی 5
امورفنی 3
امورفنی 2

(چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱) ۱۹:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید