شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۰۳
IOTC
دوشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۰۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

اجرای 8 پروژه در بزرگترین پایانه نفتی خاورمیانه

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: با اجرا و بهره برداری هشت پروژه مهم در بزرگترین پایانه نفتی خاورمیانه، پایانه های نفتی ایران به ظرفیت مطلوب و نقطه هدف صنعت نفت در زمینه صادرات نفت خام کشور دست می یابد

اجرای 8 پروژه در بزرگترین پایانه نفتی خاورمیانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی امروز (29 اردیبهشت) در نشست بررسی پروژه های توسعه ای این شرکت تصریح کرد: در حال حاضر شرکت پایانه های نفتی ایران در زمینه ساخت مخازن و انجام عملیات دریایی در زمینه صادرات نفت خام از تجارب خوبی برخوردار است و می تواند در حوزه های مختلف فنی و مهندسی خدمات شایسته ای برای صنعت نفت کشور ارائه دهد.

وی ادامه داد: کارکنان این شرکت در حوزه ساخت داخل با رویکرد صرفه جویی در منابع مالی نیز تجارب خوبی داشته اند و این مهم موجب خلاقیت و نوآوری و شکوفایی و پویایی در شرکت پایانه های نفتی ایران شده است .

موسوی با بیان اینکه ضمانت شکوفایی اقتصادی، تلاش و کوشش متخصصان داخلی است، تاکید کرد: باید بیش از پیش در سال جاری برای توسعه حوزه های عملیاتی خود و ارائه خدمات فنی و مهندسی تلاش کنیم. با روحیه تعامل و همکاری که بین کارکنان این شرکت وجود دارد، این موفقیت دور از دسترس نیست.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، عملکرد این شرکت در سال جاری را موفقیت آمیز پیش بینی کرد و افزود: می توانیم با صدور خدمات فنی و مهندسی و مهمتر از آن نیروی انسانی ماهر و با تجربه، پشتیبانی خوبی از تولید و زنجیره ارزش صنعت نفت ایران در سال جاری ارائه کنیم.

در نشست امروز مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران، پروژه مهم و راهبردی احداث مخازن ذخیره سازی نفت خام به ظرفیت 4 میلیون بشکه در خارک، تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی پایانه نفتی خارک، ساماندهی اجرا و تکمیل جاده های جزیره خارکف تعمیرات اساسی و بهینه سازی اسکله ها، بهسازی و توسعه سامانه دریافت و صدور نفت سوخت خارک، راه اندازی سامانه های حفاظت الکترونیک پایانه نفتی خارک و پروژه متمم و بازسازی اسکله های شرقی و غربی، بررسی شد.

(دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید