سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۳۶
IOTC
یکشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۵۰
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

پایانه های نفتی ایران تقدیر نامه 4 ستاره دریافت کرد

شرکت پایانه های نفتی ایران موفق به دریافت تقدیرنامه چهارستاره ازجایزه ملی بهره وری وتعالی سازمانی شد .

پایانه های نفتی ایران تقدیر نامه 4 ستاره دریافت کرد

به گزارش روابط عمومی پایانه های نفتی ایران، امروز یکشنبه 5 اسفند ماه  سید پیروز موسوی مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران  به همراه اعضای هیات مدیره  این شرکت در سالن همایش های  صدا و سیما حضور یافت و تقدیر نامه  چهار ستاره را  از دکتر غضنفری وزیر  صنعت , معدن و تجارت دریافت کرد.

 شایان ذکر است ,  شرکت پایانه های نفتی ایران برای سومین سال متوالی در فرآیند ارزیابی و دریافت جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی حضور یافته وموقعیت این شرکت در این زمینه هرسال نسبت به گذشته  ارتقائ  یافته و بهتر شده است .

 بر پایه این گزارش,  شرکت پایانه های نفتی ایران,  درسال 1388موفق به دریافت تقدیرنامه دوستاره،درسال 1389 تقدیرنامه سه ستاره وامسال تقدیرنامه چهارستاره جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی رادریافت کرد .

شرکت پایانه های نفتی ایران درمیان 50 شرکت واجد  شرایط برای  دریافت تقدیر نامه درسطح ایران اسلامی به عنوان شرکت برتردرکشورشناخته شد وتنها شرکت درسطح شرکت ملی نفت ایران است که موفق به اخذ این تقدیرنامه شده است .

براساس این گزارش، در نهمین دوره جایزه ملّی بهره‌وری و تعالی سازمانی، 108 سازمان ثبت نام کرده و  از این میان تعداد 19سازمان متقاضی سطح تندیس‌ها، 42سازمان متقاضی سطح تقدیر‌نامه و 45سازمان متقاضی سطح گواهی‌ تعهد به تعالی بوده‌اند.
تعداد 48 سازمان در بخش‌های مختلف موفق شده اند تا به سطح تقدیرنامه برای تعالی دست یابند، که از این میان 10 سازمان به سطح تقدیر‌نامه چهار ستاره، و تعداد 18 سازمان به سطح تقدیر‌نامه سه ستاره، و تعداد 20 سازمان به سطح تقدیر‌نامه دو ستاره دست پیدا کرده‌اند.
برپایه این گزارش, حضورفعال سازمان‌هادرفرایندجایزه ملّی بهره‌وری وتعالی سازمانی نشانگراین است که سازمان‌های برترایرانی قصد دارند تاخود را بادیگر سازمان‌ها مقایسه کنند تابه این ترتیب گام‌های بلندتری رادرمسیرتعالی برداشته وضمن افزایش توان رقابتی،برپایداری سازمان خودافزوده ودرتحقق اهداف سازمانی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند
.

هدف ازبرگزاری این جایزه ایجادفضای رقابتی برای تعالی سازمانها، تشویق سازمانها برای انجام عملیات خودارزیابی وشناخت نقاط قوت وزمینه های قابل بهبودوایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات موفق سازمانها می باشد .

(یکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید