یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۶
IOTC
در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس

اراضی مورد نیاز پایانه میعانات گازی پارس جنوبی مورد بررسی قرار گرفت

اراضی مورد نیاز پایانه میعانات گازی پارس جنوبی مورد بررسی قرار گرفت

در نشستی با حضور معاون مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس ، نحوه واگذاری اراضی مورد نیاز پایانه میعانات گازی پارس جنوبی مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، (هشتم اسفندماه) در نشستی با حضور محمد نوروزی فرد معاون مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس ، نحوه تخصیص زمین مورد نیاز پایانه میعانات گازی پارس جنوبی جهت خوابگاه های کارکنان ، انبارها و کارگاههای صنعتی و  آشیانه شناورها مورد بررسی و  تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست ،محمد نوروزی فرد معاون مدیرعامل اظهار داشت : اهمیت کار پایانه میعانات گازی پارس جنوبی ، پشتیبانی از تولید و ذخیره‎ ســازی گاز و میعانات گازی پارس جنوبی است؛ به نحوی که برای تداوم صدور میعانات گازی و پایداری و جلوگیری از توقف تولید پالایشگاه‌ها، کارکنان این پایانه به صورت ایمن و چابک ماموریت دریایی و پهلودهی کشتی ها را انجام می دهند. 

وی افزود :برای انجام ماموریت سازمانی این شرکت در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی توسعه برخی زیرساخت های صنعتی و غیر صنعتی اجتناب ناپذیر است و در همین راستا برای احداث انبارها و کارگاه های صنعتی و آشیانه شناورها و خوابگاه کارکنان نیاز به واگذاری اراضی پیرامون ساختمان مرکزی پایانه می باشد. 

نوروزی فرد ادامه داد: با توجه به پیگیری های سنوات گذشته در راستای حل این مشکل و نیزحسن نظر و تدابیر مدیریت ارشد سازمان منطقه ویژه انتظار هست تا این مشکل مرتفع گردد.  

سخاوت اسدی نیز در این نشست اظهارداشت : تحقق توسعه پایدار مقوله مهمی است که تنها در فضای همکاری مطلوب، همدلی و مشارکت تمام مدیران و شرکت های مستقر در منطقه  امکان پذیر است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس ادامه داد: با توجه به اینکه هر دو شرکت از شرکت های زیر مجموعه صنعت نفت هستیم ، لذا هدف این سازمان کاهش مشکلات و تسریع در مرتفع نمودن مسائل منطقه و شرکت های تابعه صنعت نفت می باشد.

وی در خصوص واگذاری ۴ قطعه زمین پیرامونی ساختمان مرکزی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی تصریح کرد : همسو با سیاست های شرکت ملی نفت ایران و براساس طرح توسعه ای منطقه دستورات لازم برای همکاری و حل مشکل داده خواهد شد.  

این نشست با حضور معاون مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ،تعدادی از مدیران ستادی و رئیس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی و مدیرعامل و معاون فنی مهندسی و مدیر خدمات شهری سازمان منطقه ویژه انرژی پارس برگزار شد.

(دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰) ۲۰:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید