یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۶
IOTC
اسدروز در بازدید از پایانه نفتی شمال تاکید کرد:

عملیات اجرایی پروژه های تعمیرات و ایمن سازی اسکله و مخازن ذخیره سازی آغاز شود

عملیات اجرایی پروژه های تعمیرات و ایمن سازی اسکله و مخازن ذخیره سازی آغاز شود

عباس اسدروز در بازدید از پایانه نفتی شمال بر نوسازی و تعمیرات زیرساخت های این پایانه تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،شنبه ( هفتم اسفند ماه ) عباس اسدروز به همراه تعدادی از مدیران ستادی به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده ، مسائل و مشکلات پایانه نفتی شمال و ترسیم چشم انداز و برنامه های عملیاتی آن پایانه، از منطقه عملیاتی شمال بازدید کرد.

عباس اسدروز در این بازدید بر اهمیت پایانه نفتی شمال بعنوان یک پایانه پشتیبان در فرایند ذخیره سازی و صادرات نفت خام کشور و کمک به تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور تأکید کرد و گفت : زیرساخت‎های اصلی این پایانه شامل پهلوگاه‎ها، بازوهای بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره سازی و سامانه های اندازه گیری می باشد که به روز بودن، چابکی و آمادگی پایانه در انجام ماموریتها بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی ادامه داد:تمرکز بر مأموریت اصلی شرکت و ایفای نقش شایسته در تکمیل و تداوم زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران از مبانی اصلی شرکت می باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از ایستگاه HSE  پایانه نفتی شمال اظهار داشت: در هر کاری باید باید یک قالب فکری وجود داشته باشد و امروزه HSE نقش اول را دارد و در کارها باید همواره چهار گام را مدنظر داشته باشیم که شامل پیش بینی، آمادگی ،مقابله و بازیابی می باشد.

وی همچنین ضمن بازدید از انبارهای کالا،اتاق کنترل و آزمایشگاه و دیدار با کارکنان واحد های مختلف ،در جلسه جمع بندی با روسای ادارات پایانه تاکید کرد: روند انتخاب پیمانکار پروژه های سیستم خنک کاری و اطفا حریق مخازن و نیز غلاف گذاری و تعمیرات پایل های اسکله تسریع گردد و مدیریت های ستادی اقدامات لازم را در جهت رفع نیاز های مختلف پایانه انجام دهند.

 علی معلمی رییس پایانه نفتی شمال نیز گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت های در دست اقدام، نیازها و مشکلات پایانه شمال را ارایه دادند. و در ادامه بر برنامه ریزی در جهت حل مشکلات تاکید شد و برای تسریع در فرایند اجرای پروژه ها تصمیمات لازم اتخاد گردید.

در این بازدید مدیران عملیات،منابع انسانی،امور مالی،حراست ، نگهداری و تعمیرات، بازرسی و روابط عمومی ،مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران را همراهی نمودند.

(دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰) ۱۰:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید