جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۲۵
IOTC
شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۹۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با هدف افزایش توان و ظرفیت عملیاتی انجام می شود

شتاب دهی اجرای تعمیرات اساسی مخازن پایانه نفتی شمال

رئیس پایانه نفتی شمال از انجام تعمیرات اساسی مخازن این پایانه مهم و راهبردی در شمال کشور با رویکرد اقتصادی خبر داد و افزود: طبق تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، مخازن ذخیره سازی نفت خام و فرآورده های نفتی در شمال کشور برای آماده سازی توان و ظرفیت عملیاتی صنعت نفت باید آماده سازی و تعمیر اساسی شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، حمیدرضا شاه دوست در نشست بررسی تعمیرات اساسی مخازن پایانه نفتی شمال، افزود: در این راستا تعمیرات اساسی مخزن شماره 102 پایانه نفتی شمال با توجه به  سه اصل، ایمنی، اقتصادی و کاهش زمان، در حال انجام است.

وی ادامه داد: تقسیم کار مناسب، برنامه ریزی دقیق و عملکرد گروهی برای بهبود فرآیند عملیات تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی موضوع مهم و شایسته است.

شاه دوست تصریح کرد: ضمن تهیه نمودار CPM و عملکرد سیستمی در اجرای پروژه باید مقایسه ای نیز با کارهای مشابه انجام شده در گذشته داشته باشیم؛ این بررسی مقایسه ای به ما کمک می کند تا مسندسازی دقیق و مناسبی برای سناریوهای تعریف شده در این زمینه داشته باشیم.

شاه دوست همچنین در باره اهمیت و ویژگی خاص این پروژه که برای نخستین بار در شرکت پایانه های نفتی ایران قرار است توسط کارکنان این شرکت اجرا شود توضیحاتی ارائه کرد.

 

(شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید