یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۶
IOTC

سرپرست اموراداری پایانه نفتی خارگ معارفه شد+ عکس

سرپرست اموراداری پایانه نفتی خارگ معارفه شد+ عکس

در نشستی با حضور مدیرعامل، سرپرست اموراداری پایانه نفتی خارگ معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، مراسم قدردانی از خدمات محمد مهدی اسداللهی  و معارفه محمدعلی رسول زاده، روسای قبلی و جدید امور اداری پایانه نفتی خارگ امروز شنبه27 آذرماه  با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

در این مراسم که تعدادی از مدیران ستادی ، رئیس پایانه نفتی خارگ و روسای ادارات حضور داشتند، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: برنامه ریزی ، سازماندهی، هدایت و اجرا در مدیریت انسانی و اموراداری  باید مشهود باشد ، برنامه ریزی شامل پیش بینی و تدوین برنامه ها و اقدامات است که در این صورت فرآیند تصمیم گیری در ارزیابی راهکارها و انتخاب بهترین راهکار لازم و ضروری است. ارتباط و تعامل مناسب بین مدیران و نیروی انسانی سازمان در جهت انجام اهداف تعیین شده موجب حفظ تعادل سیستم می گردد.

اسدروز افزود : شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک سازمان چابک علیرغم برخی چالش ها و تنگناهای گسترده که بخشی متأثر از تحولات داخلی و تحولات محیط بین المللی صنعت نفت بوده است، با الطاف الهی و حمایت ها  اثربخش و مستمر وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران ، توانسته است ماموریت اصلی و وظایف محوله در حوزه های ذخیره سازی و صادرات نفت  خام و میعانات گازی کشور را به نحو ایمن،بموقع و به انجام برساند.

وی ادامه داد: فعالیتهای شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای چشم انداز ترسیم شده و با در نظر گرفتن اهداف عمومی و اهداف اختصاصی تعیین شده دنبال می شوند. اهداف عمومی شامل افزایش کیفیت و بهره وری پایدار،افزایش خلاقیت و نوآوری پایدار،افزایش پایدار کیفیت زندگی کارکنان و اهداف اختصاصی شامل افزایش پایداری،چابکی و تاب آوری عملیاتی شرکت، افزایش و حفظ رضایتمندی ذینفعان کلیدی سازمان، ارتقای نظام دارایی های فیزیکی و بهبود مستمر عملکرد و تعالی عملیاتی شرکت می باشند. خوشبختانه با تمرکز بر اهداف ذکر شده و با تکیه بر سرمایه انسانی متعهد و متخصص و مدیریت علمی، دلسوزانه و جهادی عملکرد مناسبی در سنوات اخیر برای پایانه های نفتی رقم خورده است .

 

سیدمحمد جواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ در این مراسم در خصوص فعالیت ها، توانمندی ها و تجربیات ارزشمند روسای قدیم و جدید اموراداری مطالبی را بیان داشت .
وی افزود : مدیریت منابع انسانی فرایندی است که وظایف، رویه ها، فعالیت ها و سیاست های کلیدی یک سازمان را در رابطه با دارایی های اصلی خود یعنی کارمندان در بر می گیرد و منابع انسانی و اموراداری کارکنان مهم ترین جزء یک سازمان و کسب و کار به شمار می روند. پس می توان فهمید که وجود این مدیریت ، کلید موفقیت آن سازمان محسوب می شود.که این وظیفه کارکنان اموراداری به عنوان زیر مجموعه مدیریت انسانی را بسیار سنگین می کند.
 
سرپرست اموراداری پایانه نفتی خارگ با تقدیر از حمایت های مدیر منابع انسانی و رییس پایانه نفتی خارگ اظهار امیدواری کردند که با استفاده از تجربیات گرانسنگ و توانایی های تمامی پرسنل منطقه و همدلی بتوانند اهداف تعیین شده را تحقق بخشند.

 

محمد علی رسول زاده افزود : همسو نمودن اهداف وبرنامه های امور اداری منطقه با راهبردهای اصلی مدیریت منابع انسانی و در نتیجه شرکت پایانه های نفتی ایران،  افزایش بهره وری نیروی کار با زیرسیستم های مدیریت منابع انسانی با نگاه توسعه ای ، نظام مند نمودن فرایندهای امور کارکنان با هدف کاهش زمان پاسخگویی به ارباب رجوع وافزایش رضایت مندی، تشکیل کارگروه کارشناسی حول محور حل مشکلات کارکنان و اجرای مقررات کارمندی و پیمانکاری از جمله این اهداف و  برنامه هایی است که  باهمراهی تمامی کارکنان امور اداری خارگ تلاش خواهیم کرد به بهترین  کیفیت در منطقه اجرایی نماییم

 شایان ذکر در این مراسم از خدمات محمد مهدی اسدالهی تقدیر شد.

 

معارفه سرپرست اموراداری  24

معارفه سرپرست اموراداری  10
معارفه سرپرست اموراداری  8
معارفه سرپرست اموراداری  7
معارفه سرپرست اموراداری  6
معارفه سرپرست اموراداری  5
معارفه سرپرست اموراداری  4
معارفه سرپرست اموراداری  3
معارفه سرپرست اموراداری  2
معارفه سرپرست اموراداری  1

معارفه سرپرست اموراداری  23
معارفه سرپرست اموراداری  21
معارفه سرپرست اموراداری  20

معارفه سرپرست اموراداری
معارفه سرپرست اموراداری  19
معارفه سرپرست اموراداری  18
معارفه سرپرست اموراداری  17
معارفه سرپرست اموراداری  15
معارفه سرپرست اموراداری  14
معارفه سرپرست اموراداری  13

معارفه سرپرست اموراداری  9

معارفه سرپرست اموراداری  12
معارفه سرپرست اموراداری  11

عکس :محمد پنهان

(شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰) ۱۸:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید