یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۷
IOTC

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بمناسبت روز و هفته پژوهش

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بمناسبت روز و هفته پژوهش

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز و هفته پژوهش پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ،  عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی  روز و هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران، دانش پژوهان و فرهیختگان کشور و به ویژه پژوهشگران حوزه صنعت نفت تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:
 
پژوهش یکی از محورهای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور است که منجربه دانایی و توانایی جامعه، تولید اشتغال و ثروت، دستیابی به رفاه و امنیت اجتماعی و در نهایت استقلال، خودکفایی و اقتدار جامعه شده تا زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان برای کشور باشد.

 

طی دهه های اخیر توجه ویژه نسبت به حوزۀ پژوهش و سرمایه گذاری در این حوزه، سبب رشدِ پرشتابِ علومِ مختلفِ  و ارتقاء دانش فنی و فنآوری در عرصۀ توسعۀ صنایع، خاصه صنایع نفتی، و رونق اقصادی در بازارهای جهانی گردیده و آهنگِ پیشرفت بشری را در زمینه های گوناگون سرعت بخشیده است.

 

شرکت پایانه های نفتی ایران نیز هم راستا با سیاستهای کلان کشور و صنعت نفت، انجام پروژه های پژوهشی کاربردی به ویژه در حوزه فناوری و ساخت داخل تجهیزات مرتبط با فعالیتهای تخصصی خود (دریافت، ذخیره سازی، اندازه گیری و صادرات نفت خام) را در دستور کار خود قرار داده است.

به همین منظور اداره پژوهش و فناوری شرکت پایانه¬های نفتی ایران به عنوان بازوی تحقیقاتی شرکت و همسو با سیاست های کلان صنعت نفت به بررسی و شناخت نیازهای تحقیقاتی صنعت و راهبری پروژههای پژوهشی در زمینه های مورد نیاز در حوزه وظایف خویش پرداخته و طبق نظام نامه جامع راهبری پژوهش، فناوری و نوآوری صنعت نفت، رویکرد پروژه های پژوهشی را به پروژه های طراحی و ساخت داخل تغییر داده و با یک برنامه ریزی مدون در حوزه فعالیت های تخصصی شرکت نسبت به تعریف و اجرای پروژه¬های پژوهشی اقدام نموده و به منظور کاربردی تر نمودن نتایج و با هدف حداکثر نمودن اثربخشی، پروژه های پژوهشی کاربردی در حوزه های فناوری و ساخت داخل به انجام رسانده است.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پژوهش به سهم خود از تلاش تمامی پژوهشگران صنعت نفت کشور به ویژه پژوهشگران شرکت پایانه های نفتی ایران تقدیر نموده و از خداوند منان برای کلیه عزیزان توفیق روز افزون خواستارم

(سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰) ۰۷:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید