یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۷
IOTC
چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۴۹
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

حمایت همه جانبه پایانه های نفتی ایران از صنایع داخلی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اعلام کرد: تامین حداکثری نیازهای شرکت پایانه های نفتی ایران ازصنعتگران داخلی, دردستور کارمدیران این شرکت قرارگرفته و با جدیت دنبال می شود.

حمایت همه جانبه پایانه های نفتی ایران از صنایع داخلی

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, سید پیروزموسوی در بازدید از شرکت کشتی سازی اروندان در بندرخرمشهر با اعلام این مطلب  گفت:  شرکت های  دولتی باید از سازندگان تولیدات  داخلی که توانسته اند با به کارگیری الزامات  و استاندارد های  جهانی به  سطح  کیفی قابل قبولی به ویژه  استاداردهای  مورد قبول نفت  برسانند  حمایت کنند.

وی گفت: در سالی که مزین شده به  سال جهاد اقتصادی  نباید دست روی دست گذاشت  و باید صنایع مرتبط با ماموریت های صنعت نفت از جمله شرکت های کشتی سازی را برای رقابت با  شرکت های آمریکایی و اروپایی  آماده کنیم به همین منظور,  یقینا حمایت  صنعت نفت, توسعه صنعت کشتی سازی کشور را در پی خواهد داشت .

 مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار امیدواری کرد:  تنوع  محصولات  و تعداد شرکت های  کشتی سازی  در داخل کشور بیشتر شود ونیازهای شرکت  پایانه ها  برای  تامین یدک کش ها, کشتی های مسافری و  کاتاماران و...به  طور کامل از داخل تامین شود.

 موسوی تصریح کرد: یکی از نیازهای عملیات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران, شناورهای  پشتیبانی از عملیات پهلوگیری و جداسازی نفت کش هاست که  تولیدات  داخلی می توانند به پایداری  و ارتقائ  زنجیره تولید  نفت و گاز کشورکمک  نمایند.

 برپایه این گزارش, مدیرعامل  پایانه های نفتی ایران به همراه اعضای هیات مدیره در راستای  حمایت از صنایع  داخلی  و ارتقائ  توان رقابتی  بخش خصوصی  با بازارهای جهانی, از تعدادی از شرکت های خصوصی کشور  بازدید  کردند که بازدید از شرکت کشتی سازی اروندان نیز از آن جمله  بود.

 

(چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید