یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۰
IOTC
مدیر عامل پایانه های نفتی ایران در بازدید از آزمایشگاه نفت خارگ:

آزمایشگاه شیمایی پایانه های نفتی ایران یک مرجع معتبر صحت‌سنجی است

آزمایشگاه شیمایی پایانه های نفتی ایران یک مرجع معتبر صحت‌سنجی  است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدیداز پایانه نفتی خارگ از آزمایشگاه اداره شیمیایی این پایانه بازدید و به بررسی مشکلات و چالش ها پرداخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز گفت : اداره شیمیایی شرکت پایانه های نفتی ایران، شامل آزمایشگاه های کنترل کیفیت، ارزیابی نفت خام، میعانات گازی و آزمایشگاه های تحقیقاتی در سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی از توانمندی قابل توجهی برای ارائه همه خدمات فنی و تخصصی برخوردار است.
 

وی افزود:هم اکنون شرکت پایانه های نفتی ایران با برخورداری از یک آزمایشگاه مرجع، یکی از بزرگترین مراکز سنجش کیفی نفت خام در جهان است و می تواند آزمایش های مربوط به نفت خام و فرآورده های نفتی را به طور دقیق و بر اساس آخرین استانداردهای مرجع بین المللی انجام دهد.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: این موفقیت با بکارگیری تجهیزات و  آخرین دستورالعمل‌های استاندارد و استفاده از نیروهای توانمند محقق شده است که نتیجه آن  ارتقای سطح خدمات آزمایشگاهی در صنعت نفت کشور شده است.

 

در این نشست مشکلات و مسائل مختلف در حوزه های  مختلف مطرح که مدیرعامل بر برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات تاکید و تصمیماتی را اتخاذ نمود .

 

بازدید آزمایشگاه شیمیایی 1

بازدید آزمایشگاه شیمیایی 4
بازدید آزمایشگاه شیمیایی 3
بازدید آزمایشگاه شیمیایی 2

(جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰) ۱۶:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید