جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۲
IOTC
سه شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۸۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مذاکره شرکت ملی نفت با ١٠ شرکت خارجی در نخستین روز نمایشگاه نوزدهم

شرکت ملی نفت ایران در حاشیه نخستین روز از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه نفت با ١٠ شرکت خارجی مذاکره کرد.

مذاکره شرکت ملی نفت با ١٠ شرکت خارجی در نخستین روز نمایشگاه نوزدهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، بر اساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، معاون برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از انجام مذاکره های مقدماتی با ١٠ شرکت خارجی از کشورهای مختلف از جمله نروژ، انگلیس، عراق، ترکیه، لهستان، ایتالیا، قزاقستان و سوئد در نخستین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت نفت خبر داد.

عبدالرضا اسدی افزود: از میان این ١٠ شرکت، ٥ شرکت به خرید نفت و فرآورده های نفتی از جمله گوگرد و ال پی جی علاقمند بودند و ٥ شرکت نیز به سرمایه گذاری در پروژه های معرفی شده از سوی شرکت ملی نفت ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت اظهار تمایل کردند.

به گفته وی یک شرکت انگلیسی نیز به منظور سرمایه گذاری در طرح های اکتشافی و تولیدی اعلام آمادگی کرده است.

اسدی تصریح کرد: چهارکارگروه توسعه و سرمایه گذاری، ایمنی، بهداشت و حفاظت از محیط زیست، اموربین الملل و بازاریابی و صدور خدمات فنی و مهندسی با حضور کارشناسان مختلف از معاونت تامین مالی و توسعه سرمایه گذاری، امور بین الملل، امور حقوقی، اچ اس ایی، شرکت های تولیدی، عملیاتی و حفاری در نمایشگاه حضور دارند تا پاسخگوی نیازهای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشند.

معاون برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه شرکت های خارجی پس از مذاکره مقدماتی با کارشناسان شرکت ملی نفت ایران به یکی از چهار کارگروه تخصصی اعلام شده رجوع داده می شوند، افزود: سوال در مورد شرایط بین المللی و رونمایی از نسل جدید قراردادهای نفتی از جمله مسائلی بود که از سوی طرف مذاکره کننده خارجی مطرح می شد.

پس از بررسی های انجام شده از سوی کارشناسان مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، از میان پروژه های موجود، ٤١ پروژه بهعنوان فرصت های سرمایه گذاری در نوزهمین نمایشگاه بین االمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برای جذب سرمایه معرفی می شود.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با مشارکت ١٨٠٠ شرکت فعال داخلی و خارجی در حوزه نفت و انرژی از ٣٣ کشور جهان، سه شنبه ١۶ اردیبهشت ماه در تهران آغاز به کار می‌کند.

(سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید