یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۷
IOTC
یکشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پایانه های نفتی ایران لوح غرفه برتر را کسب کرد

شرکت پایانه های نفتی ایران عنوان غرفه برتر را در میان 67 غرفه درنخستین نمایشگاه بین المللی "مدیریت پسماند, بازیافت, و بایومس" دریافت کرد.

پایانه های نفتی ایران لوح غرفه برتر را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, حضور کارشناسان واحد بازیافت مدیریت عملیات عمومی خارگ به نمایندگی از شرکت پایانه های نفتی ایران,  درنمایشگاه بین المللی "مدیریت پسماند, بازیافت, و بایومس" و پاسخگویی مناسب  آنها به  بازدید کنندگان و همچنین  شرکت در کارگاههای تخصصی, برتری غرفه  شرکت پایانه های نفتی ایران را در این نمایشگاه به همراه داشت.

همچنین به واسطه کارهای انجام شده در خارک و تهیه کود کمپوست و اقدامات دیگر لوح تقدیر مدیران برتر به کارشناسان مدیریت عملیات عمومی این شرکت  اهدا شد .

از کارهای جانبی این نمایشگاه برگزاری کارگاههای تخصصی توسط اساتید بین المللی از کشورهای هند ، نپال ، ایتالیا ، ژاپن و سازمان محیط زیست ایران بود که کارشناسانان این شرکت , در این کارگاهها حضور فعال داشتند و موفق به دریافت گواهی قوانین پسماند سازمان محیط زیست ایران  شدند.

برپایه این گزارش , نخستین نمایشگاه بین المللی "مدیریت پسماند ، بازیافت و بایومس" در  نیمه دوم سال 90 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

 

(یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید