شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۸
IOTC
شنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۱
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۷۸۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
با وجود شرایط طوفانی خلیج فارس؛

پهلودهی نفتکش غول پیکر در پایانه نفتی خارگ

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران با بیان شرایط نامساعد و مواج خلیج فارس برای پهلودهی نفتکش ها در پایانه نفتی خارگ طی روز های اخیر اظهار داشت: با تلاش کارکنان عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ ، نفتکش 320 هزار تنی به صورت ایمن و در کمترین زمان به اسکله صادراتی پایانه نفتی خارگ پهلو داده شد.

پهلودهی نفتکش غول پیکر در پایانه نفتی خارگ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز گفت :فعالیت های شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت فنی ، عملیاتی و تخصصی همواره همسو با سیاست‌های راهبردی صنعت نفت در زمینه ذخیره سازی و صادرات نفت خام با انجام فرایندهای ذخیره سازی، اندازه گیری،پهلودهی، بارگیری و جداسازی نفتکش‌ها در حال انجام است.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد : طبق برنامه ریزی قبلی و علیرغم شرایط نامساعد هوا و مواج بودن دریا به دلیل نیاز عملیاتی و پشتیبانی از تولید، تلاشگران عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ با ارزیابی کلیه ریسک های عملیاتی و تلاش کم سابقه، اقدام به پهلودهی نفتکش 320هزارتنی به اسکله غربی نمودند.

 

اسدروز تاکید کرد : این عملیات در حالی که سرعت ورزش باد به 20 تا 25 گره دریایی و ارتفاع موج بین 6 تا 7 فوت بود انجام گرفت .

 
(شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰) ۱۰:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید